Beantwoord

Kan ik verhuizing doorgeven via MijnKPN?

  • 21 April 2024
  • 15 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo als het goed ga ik 30-4-24 mijn huurcontract van ons volgende huis tekenen heb nu kpn buitengebied en wil dan glasvezel, kan ik dezelfde modem gebruiken.  13-4-24 eindigt dit buitengebied contract. Kan ik alles geqoon doorgeven in mijn kpn en wordt het dan meten naar daar omgezet van oud adres naar nieuw of hoeveel tijd zit ertussen. 
alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 April 2024, 19:59

Bekijk origineel

15 reacties

Je verhuizing zo op tijd mogelijk doorgeven en als KPN dan vindt dat je nieuwe apparatuur nodig hebt krijg je dat vanzelf opgestuurd en moet de oude apparatuur weer retour naar KPN @bandog 

Zie ook onderstaande link voor aanvullende info:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen

Reputatie 7
Badge +24

13-4-24 eindigt dit buitengebied contract. 

Waarom eindigt dit? Heeft u het opgezegd? Zo ja, dan moet u alles terug sturen. 

nee dan eindigt gewoon het contract

Je verhuizing zo op tijd mogelijk doorgeven en als KPN dan vindt dat je nieuwe apparatuur nodig hebt krijg je dat vanzelf opgestuurd en moet de oude apparatuur weer retour naar KPN @bandog 

Zie ook onderstaande link voor aanvullende info:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen

dit kun je pas doorgeven wanneer je zeker weet of je gaat 

Je contract eindigt niet @bandog , maar wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand, dus het contract kan gewoon door blijven lopen op je nieuwe adres straks.

 

Je contract eindigt niet @bandog , maar wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand, dus het contract kan gewoon door blijven lopen op je nieuwe adres straks.

 

ja oke zo kan ook maar gaat dan toch het pakket wijzigen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bandog,

Zodra je zeker weet dat je gaat verhuizen en per wanneer, kan je jouw verhuizing aan ons doorgeven. Als er op je nieuwe adres glasvezelmogelijk is terwijl je op je oude adres in het buitengebied zit, dan kan bij het doorgeven van de verhuizing direct ook een wijziging van het abonnement aan worden gevraagd.

Tot de verhuisdatum hou je dan je huidige abonnement op je oude adres, en vanaf de verhuisdatum heb je dan op je nieuwe adres glasvezel. Zo lang je geen wijzigen of verhuizingen doorgeeft, blijft je huidige abonnement actief op je huidige adres. De einddatum van de contractperiode betekent niet dat het per die datum stopt 🙂

volgens moet er nog een doos binnen geinstalleerd worden ik zie daar nu alleen een rood kabeltje met een zwart dopje. kan dit kloppen ? hoe en wat nu verder ?

Reputatie 7
Badge +24

volgens moet er nog een doos binnen geinstalleerd worden ik zie daar nu alleen een rood kabeltje met een zwart dopje. kan dit kloppen ? hoe en wat nu verder ?

Kunt u daar een foto van plaatsen?

Reputatie 7
Badge +24

Je contract eindigt niet @bandog , maar wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand, dus het contract kan gewoon door blijven lopen op je nieuwe adres straks.

ja oke zo kan ook maar gaat dan toch het pakket wijzigen

U kunt het zelf wijzigen. Maar als u gewoon een verhuizing doorgeeft en verder niets, dan veranderd er niets aan uw pakket. Dat blijft gewoon hetzelfde. 

volgens moet er nog een doos binnen geinstalleerd worden ik zie daar nu alleen een rood kabeltje met een zwart dopje. kan dit kloppen ? hoe en wat nu verder ?

Kunt u daar een foto van plaatsen?

zal morgen ff kijken

Reputatie 7
Badge +12

Op de vraag trouwens of je je huidige modem kan gebruiken; het sneller internet buitengebied heeft u zeer waarschijnlijk in combinatie met een experiabox V10. Deze is geschikt voor alle type verbindingen zoals adsl, vdsl, LRVDSL, bvvdsl en glasvezel. Eigenlijk het beste modem wat we hebben en zeker geschikt om mee te verhuizen.

Dit bedoel ik dat is toch die glasvezel ?

Reputatie 7
Badge +12

Hier kan je zelf niks mee, KPNNetwerk zal hem nog moeten afwerken met een FTU. Als je de verhuizing doorgeeft gaat er een signaal naar KPNNetwerk en hun nemen dan contact met u op voor het maken van een afspraak. 

help help gisteren kpn gebelt over het kastje aan de muur te plaatsen en kon afspraak maken via kpn.com/netwerken maar dan zie ik dat ik moet betalen voor een monteur. maar kun men dat zelf of ?????????????? hoe werkt het

Reageer