Beantwoord

Kan Wifi Manager niet gebruiken, omdat er een klantnummer gekoppeld staat in MijnKPN die ik niet kan verwijderen

  • 1 September 2023
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Badge

Ik krijg de melding "Jouw internetverbinding is nog niet klaar voor de WiFi Manager". Heb diverse eerdere meldingen en aangegeven oplossingen gelezen en doorlopen, maar geen van allen werken.
In MijnKPN staat één abonnement en onder Profiel → Persoon- en betaalgegevens, staat 2 keer persoonsgegevens met twee afzonderlijke klantnummers. Het verkeerde klantnummer is door mij niet te verwijderen.

Hoe verder?

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 September 2023, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @John Hoving, welkom! Kan jij jouw postcode + huisnummer in jouw forumprofiel plaatsen? En wil je daarnaast het foutieve klantnummer onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik 'm voor je laten verwijderen. 

Badge

Beste Marcia,

Bij deze gedaan.

Met vriendelijke groet,

John Hoving

Reputatie 7
Badge +30

Dank! Ik heb het verzoek deze te verwijderen, ingediend. Dit duurt een paar werkdagen. Zodra ik bevestiging heb, laat ik het nog even weten!

Reputatie 7
Badge +30

@John Hoving het tweede klantnummer is verwijderd. Je zou nu de Wifi Manager weer moeten kunnen gebruiken!