Beantwoord

Klacht: contract niet aangepast

  • 27 March 2024
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Op 12 januari jl. heb ik een contractssamenvatting van een wijziging in mijn contract ontvangen. Op 17 januari heb ik gebeld om te checken of dit geactiveerd was. Dit was inderdaad het geval, aldus de medewerker die ik destijds sprak.

Nu -2 maanden later- blijkt dat het contract niet is aangepast. De medewerker die ik onlangs aan de telefoon had kon in de notities zien dat ik inderdaad had doorgegeven dat ik akkoord ging met de aanpassing. Maar… zijn collega was op 17 januari vergeten het ‘knopje’ om te zetten. Helaas, niets meer aan te doen aldus KPN.

Ik heb via een andere collega een klacht laten aanmaken. Helaas nog nooit iets van gehoord. Ik ga niet weer bellen, dus ik hoop dat ik via dit forum wel een lijntje krijg binnen KPN.

Ik wil dat KPN zich aan de afspraken houdt en het contract met terugwerkende kracht aanpast en mij de 2 x 30 euro teveel betaalde abonnementskosten vergoed.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 29 March 2024, 09:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mdi, wat ontzettend flauw dat de bestelling niet daadwerkelijk doorgevoerd is en dat je vervolgens ook geen reactie krijgt op de klacht die je in hebt gediend ☹️

Ik weet niet precies hoe lang het geleden is dat de collega de klacht aan heeft gemaakt, maar je hoort daar doorgaans binnen 5 werkdagen iets over te horen. Als die 5 werkdagen voorbij zijn, dan kan het zijn dat er iets niet goed is gegaan met het oppakken daarvan.

Aangezien je -logischerwijs- aangeeft niet nog eens te willen bellen, wil ik je aanraden om hier nu zelf online een klacht voor in te dienen, waarbij je de contractsamenvatting waar je akkoord mee bent gegaan als bijlage mee kunt sturen. ik ga er van uit dat we dit op een goede manier voor je kunnen oplossen!

Reageer