Beantwoord

Klacht over nieuw abonnement zonder nummerbehoud

  • 8 February 2023
  • 7 reacties
  • 23 keer bekeken

Ik heb vandaag de hele dag met kpn gebeld en niemand kon me helpen nu moestik maar een klacht Indienen 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 February 2023, 20:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

@Carolien de bever heeft u een klacht of hulp nodig met iets?

Wasr moet ik de klacht heen sturen die krijg ik steeds terug dus iedere keer weer opnieuw het hele verhaal vertellen 

Badge +19

Hier kunt u een klacht indienen. Reken op een lange doorlooptijd vanwege het bekende tekort aan mensen. 

Ik heb twee nieuwe abonementen afgesloten met nr behoud en nieuwe telefoon er waren alleen blauwe op.voorraad zwarte niet wij wouden 1 zwarte 1 blauwe ik zeg nou doe mij dan ook maar een blauwe dus die is pasr dagen na die van mn man ook binnengekomen ...nu blijkt dat ze gewoon een heel nieuw abonement voor die hebbn afgesloten met nieuw telefoon nr erbij maar ze kunnen het lezem hoe het gegaam is maar omdat de 14 dagen om zijn waarin n je moet annuleren kunnen ze het niet veranderen tot op.de dag van vandaag wist ik niet eens wat ze gedaan hadden maar ze weten het nu maat kunnen het niet ongedaan maken ...

P😪 dus moet ik een jaar 28.50.betalen voor een fout die gemaakt is bij de kleur verandering nieiw abonement wasr ik niks van wist afgesloten nu Kom ik daar dus eindelijk achter naar al valer genekx te hebben ....

Badge +19

Ik denk dat je weinig kans maakt. Juist voor dit soort dingen is de 14 dagen bedenktijd.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Carolien de bever, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Het is bij KPN wel degelijk mogelijk om nummerbehoud uit te voeren op een nieuw abonnement. Via de telefonische klantenservice of via de KPN winkel kan je vragen of jouw te behouden nummer overgezet kan worden naar je KPN abonnement. Jouw abonnement bij je oude provider moet dan wel (bijna) contractvrij zijn. 

Ik begrijp uit jouw verhaal dat dit niet meer lukt. Wat is daar dan de reden van? Is er iets anders aan de hand? Zo niet, zou ik toch nog eens bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen je graag verder.