Klantenservice is slecht bereikbaar

  • 4 January 2023
  • 4 reacties
  • 131 keer bekeken

L.S.,

Geen vraag, maar een klacht. Het is vrijwel onmogelijk geworden om een vraag te stellen via de klantenservice. Antwoord is niet te vinden op de website. Bel ik het servicenummer, dan komt ik wederom terug bij de website. Zeer slecht dit. Waarom is chatten met een medewerker niet mogelijk? Klanten worden nu van het kastje naar de muur gestuurd, terwijl er behoorlijk hoge prijzen worden gehanteerd voor de verschillenden abonnenmenten.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als u inspreekt '’ik wil een medewerker spreken'’ bij 0800-0402 krijgt u een collega aan de lijn.

Dank voor uw reactie. Zou ik dat moeten weten dat ik op deze wijze wel een mens aan de lijn krijg? Wordt volgens mij nergens vermeld.

Reputatie 7
Badge +12

In principe krijg je bij elke vraag die de VRS niet zelf oplost een mens te pakken, alleen vaak krijgt u inderdaad een sms om het zelf te regelen. Als u dan niet zelf ophangt dan stuurt hij u na 10 seconde stil te zijn alsnog door naar een persoon op de klantenservice.

Reputatie 7

Hoi @burovervelend, als je de stappen die Ik_Hussel noemt volgt hoor je inderdaad bij een collega uit te komen. Als het druk is kan het wat langer duren voordat iemand je te woord kan staan.

Is het inmiddels gelukt om iemand te spreken? Als het nog niet gelukt is, ka je dan vertellen wat je vraag is? Dan kunnen we hier ook met je meedenken.