Beantwoord

Korting voor trouwe klanten lager dan voor nieuwe klanten

  • 1 September 2022
  • 6 reacties
  • 212 keer bekeken

Goedemiddag.

Wij zijn al 51 jaar klant bij kpn en wilde graag een redelijk WiFi signaal op mijn balkon.

Omdat ik muziek van Spotify met mijn koptelefoon wil beluisteren en niet voor elk nummer naar binnen hoef te gaan. 
In eerste instantie dacht ik, ik reset het modem even dus 30 seconden de stekker eruit en dan na circa 10 minuten opnieuw geprobeerd. Bleek niet te helpen.

Contact opgenomen met (0800 0402) en daar werd op afstand ook alles nog eens opnieuw opgestart. Dit bleek ook NIET te helpen. Dus werd doorverbonden met een medewerker. De oplossingen  die aangedragen werd was 2 WiFi versterkers aanschaffen kosten (€ 199,00) dan zou het probleem verholpen zijn.

(Maar hoe weet ik op afstand of dit ook zo is.)

Ik wilde ook geen € 199,00 betalen en zeker niet als z’on trouwe klant. 
Daarna werd mij gevraagd of hij mij mocht doorverbinden 
met de afdeling die contracten afsluit. Daar werd mij een contract voor 3 maanden aangeboden voor € 56.05 en zou dan de WiFi versterkers gratis krijgen Ik betaal nu voor mijn abonnement € 81,05.

ik heb hiermee ingestemd.

Dit nieuwe contract werd bevestigd maar nergens was te lezen dat de WiFi versterkers er bij zouden zijn. Maar ga er vanuit dat deze wel komen.

Als men op internet kijkt wat nieuwe klanten gaan betalen (€ 35,00 voor 12 maanden.)en WiFi versterkers.  

Dan is het toch eigenlijk een schande dat TROUWE KLANTEN volgens mij NIET serieus  worden genomen. 
GEACHTE KPN  WEES ZUINIG OP UW TROUWE KLANTEN EN DOE DAAR AF EN TOE EENS IETS VOOR. 

M.vr.gr. Willem 

icon

Beste antwoord door Wibru 2 September 2022, 19:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Dus u krijgt een korting van 3 x € 25,00 plus gratis wifi versterkers t.w.v. € 199,00 en dan voelt u zich niet serieus genomen ?🙄

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag.

Wij zijn al 51 jaar klant bij kpn en wilde graag een redelijk WiFi signaal op mijn balkon.

<knip>

Als men op internet kijkt wat nieuwe klanten gaan betalen (€ 35,00 voor 12 maanden.)en WiFi versterkers.  

<knip<

M.vr.gr. Willem 

@Wibru , goedemiddag. KPN moet inderdaad zuinig zijn op haar klanten maar als een nieuwe klant kiest voor korting (E 35,00) dan krijgt hij zeker geen Wifi versterkers. Wil men twee Wifi versterkers dan krijg hij geen korting. Of lees ik de site verkeerd? 

Goedemiddag.

Wij zijn al 51 jaar klant bij kpn en wilde graag een redelijk WiFi signaal op mijn balkon.

<knip>

Als men op internet kijkt wat nieuwe klanten gaan betalen (€ 35,00 voor 12 maanden.)en WiFi versterkers.  

<knip<

M.vr.gr. Willem 

KPN moet inderdaad zuinig zijn op haar klanten maar als een nieuwe klant kiest voor korting (E 35,00) dan krijgt hij zeker geen Wifi versterkers. Wil men twee Wifi versterkers dan krijg hij geen korting. Of lees ik de site verkeerd? 

Dat klopt @Berrie_Kaas  het is of de korting voor 6 maanden / of de superwifi's/ of de Sonos voor nieuwe klanten.

Menig vaste en ook trouwe klant zal de aanbieding niet krijgen die @Wibru  heeft ontvangen. U krijgt trouwens geen contract voor 3 maanden maar 3 maanden korting, denk ik. Het is u gegund 😉

Reputatie 7
Badge +24

Als men op internet kijkt wat nieuwe klanten gaan betalen (€ 35,00 voor 12 maanden.)en WiFi versterkers.  

Dan heeft u niet goed gekeken. Het is of het 1, of het ander. Nooit beide.

Het is zo ongeveer een wonder dat u als bestaande klant überhaupt iets krijgt. Normaal gesproken krijgen bestaande klanten helemaal niets.

Al ben je 100 jaar klant, maakt niets uit. Korting of gratis SuperWiFi's is normaal gesproken alleen voor nieuwe klanten. Niet voor bestaande klanten. 

Goedenavond. 
Het ging mij er in eerste instantie om dat ik gewoon spotify op mijn balkon kon gebruiken. Hoe dat te realiseren was voor mij het belangrijkste.
K.P.N.is er s middags zelf op terug gekomen omdat de aanbieding niet helemaal duidelijk was.
Er werd mij gevraagd of ik het op prijs zou stellen als er een monteur langs zou komen.  Vanmorgen om 08.00 uur stond er een monteur van kpn. bij mij die het tot volle tevredenheid heeft opgelost. Ik ben weer een ZEER tevreden klant. En de complimenten aan deze kpn medewerkers. Dank daarvoor.

Willem

 

Reputatie 3
Badge

Ik zie nu dat er een item rondzwerft op Internet dat bestaande klanten bij verlenging een korting aangeboden krijgen. 

Ik snap dat gezeur niet over de extraatjes die nieuwe klanten aangeboden krijgen. Immers zij nemen ook een risico door over te stappen en nieuwe klanten trek je zonder een aanlokkelijk aanbod niet zo maar naar binnen. 

Wat ik wel betreur dat slapende abonnees waarvan het contract al jaren is verlopen, maandelijks soms € 10 euro of meer betalen dan de geldende tarieven. 

Enige voordeel is dat je maandelijks kunt opzeggen.