Vraag

Kortingsactie 6 maanden voor €35,00 niet verwerkt

  • 9 February 2023
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Goedendag, sinds 7 Feb is mijn nieuwe abonnement actief, helaas is de kortingsactie “internet &TV” 6 maanden voor 35€ niet verwerkt, Graag ontvang ik ook de laatste versie van mijn KPN overeenkomst. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @msij in de overeenkomst wordt altijd met bruto bedragen gewerkt. Op je eerstvolgende factuur moet de korting zichtbaar zijn. Zie daar t.z.t. blad 2 van de factuur voor de specificaties.

 

 

Goedenmiddag,

Helaas, in mijn factuur Factuurdatum 7 februari 2023, Factuurkenmerk 11252285678 zie ik de korting niet?

Periode 07 feb t/m 06 mrt
KPN Internet 100 Mbit/s 42,50
KPN TV+ met tv-zenders incl. 1 KPN TV+ Box 12,50
Pluspakket 6,99

Groet,
Marijn Sijberden

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @msij en bedankt voor je bericht.

Vermoedelijk zal de korting op de volgende factuur in mindering worden gebracht. Je geeft aan dat je nieuwe abonnement sinds 7 februari actief is en dat deze factuur ook betrekking heeft op de periode 7 februari tot 6 maart, ik verwacht dat dit op de volgende factuur weer zal worden verrekend. Mocht je het fijn vinden, dan kan ik het altijd even voor je controleren. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Goedendag,

 forumprofiel  ingevuld, graag een check voor de korting op de volgende factuur.

 

Dank en groet.

 

Marijn

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor het invullen van je forumprofiel @msij.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je onlangs je oude pakket (Alles in 1 Instap) hebt gewijzigd. Op 27 januari heb je hiervan een bevestiging ontvangen per mail alleen staat daar niks in vermeld over deze kortingen. Ben je bekend met deze mail en heb je deze ontvangen/gelezen? Wanneer, hoe (telefonisch?) en met wie heb je hier contact over gehad? Ik zou in dit geval zelf adviseren om even contact op te nemen met de afdeling die verantwoordelijk is voor verlengingen, opzeggingen en annuleringen. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef vervolgens aan dat je belt vanwege een opzegging, dan kom je meteen bij de juiste mensen. 

Goedendag, 
 

De bevestiging van 27 januari voor ingang nieuw contract per 1 februari was niet correct. Hier is een aanpassing op gedaan ingaande per 7 februari, de bevestiging in het contract heb ik echter niet ontvangen, hier heb ik 2 keer telefonisch om gevraag maar tot op heden niet ontvangen, ik heb begrepen dat hiervoor de aanpassing op de factuur van maart vermeld zal worden.   Mijn contact was met de afdeling “verlengingen, opzeggingen en annuleringen”. Graag ontvang ik het aangepaste contract met de datum van ingang 7 februari zoals vermeld op de februari factuur.

Met vriendelijke groet,

 

Marijn Sijberden 

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor de duidelijke terugkoppeling @msij .

Hoe vervelend ik het ook vind, ik moet je vragen om zelf even contact op te nemen met deze afdeling (0800 0402 en geef vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging).  En anders eerst de factuur van maart even afwachten.