Beantwoord

Kosten gemaakt door vanuit Nederland naar België te bellen

  • 24 November 2021
  • 7 reacties
  • 958 keer bekeken

Ik heb onbeperkt bellen contract. 2 maal vanuit Holland naar België gebeld op de factuur staan kosten

en  vermeld “buiten de bundel gebeld. ”Hoe los ik dit op ?
Dacht dat ik voorheen kosteloos belde naar vrienden in het buitenland .

moet ik iets in de instellingen aanpassen.??

Bvd

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 25 November 2021, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Was het wel een 'gewoon’ vast of mobiel nummer in België? Niet een speciaal nummer of zo.

Verder valt bellen van Nederland naar een ander E.U. land in oudere abonnementen (voor half september 2016) dan valt bellen v.u. Nederland naar een E.U. land niet binnen de bundel.

Dank u voor uw antwoord,

 het was van mijn mobiel naar normaal mobiel nr.van vrienden. In de E.U.

ik heb een abonnement  van 2018.

moet ik soms iets aanpassing in het systeem mijn test is van Huawei.

bvd

Een abonnement afgesloten in 2018 zou m.i. die kosten v.u. Nederland in de bundel moeten hebben.

Ik neem aan dat je dus nu de factuur hebt waarop te zien is dat er wel kosten zijn berekent. A.d.h. daar van kan kpn zien of het onjuist is want je abonnementsvorm staat er ook.

Je kunt (even) wachten totdat hier een kpn moderator komt (vul dan je NAW en je klantnummer in je profiel in). Bellen kan ook

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Yvonnejj, alle info over bellen van Nederland naar het buitenland kun je vinden op de pagina: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/binnen-eu.htm
Onder het kopje "Bellen en sms’en" worden de verschillende regels voor de verschillende abonnementen uitgelegd. Het hangt van de afsluitingsdatum af en welke abonnementsvorm je hebt. 

Dank u voor uw antwoord.

ik heb mijn contract nagekeken en bezit mijn telefoonnummer al vanaf 2012 en niet 2018 misschien zit hier het verschil in ???
bvd.

Reputatie 7
Badge +19

Dank u voor uw antwoord.

ik heb mijn contract nagekeken en bezit mijn telefoonnummer al vanaf 2012 en niet 2018 misschien zit hier het verschil in ???
bvd.

Je kunt het zoals al aangegeven nalezen op: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/binnen-eu.htm 
Als je op die pagina iets naar beneden scrollt zie je precies wat van toepassing is op jouw abonnement @Yvonnejj 
Kom je er nu niet helemaal uit, vul dan jouw profiel in en wellicht kan ik dan wat duidelijkheid verschaffen over de gemaakte kosten. 

Het hangt ervan af welk abonnement je hebt en hoe oud dat is. Ik heb mijn mobiele nummer nu een jaar of 20 maar mijn huidige abo daarop loopt nu 1 jaar en 7 maanden. Het abonnement daarvoor was van 2011. Daarin had ik bellen naar een ander E.U. nummer* niet in de bundel als ik ik Nederland (KPN netwerk) ben. Maar nu wel.

*geldt ook als zo'n nummer zich in Nederland bevind. Het blijft een niet-NL nummer.