Beantwoord

Kosten na verlengen abonnement met toestel klopt niet

  • 6 October 2022
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Goedenavond,

 

mijn factuur klopt niet en ik heb een screenshot met het bewijs. Ik probeer een mail adres te vinden want ben er best van in paniek. Gaat over een nieuw toestel bij verlengen en kosten kloppen niet. Groetjes rosanne

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 8 October 2022, 21:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Rosanne Brandt,

Ik kijk graag even met je mee zodat ik de paniek hopelijk bij je weg kan halen!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? En zou je uit willen leggen wat er niet klopt aan de kosten? Als je nieuwe contract in gaat na het verlengen, kan het zijn dat er een verrekening op je factuur terecht komt. Hierdoor kan er een bedrag op staan dat je niet bekend voorkomt, maar achter de streep wél klopt. Je zult dan 2 verschillende periodes op je factuur zien staan, kan het zijn dat dit bij jou de verklaring is?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel