Vraag

Kosten vanwege medisch ongeval

  • 11 August 2023
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Goedendag Klantenservice,

Momenteel zit ik in Aziƫ met het gezin. Helaas heeft er een ongeluk plaatsgevonden, waardoor het van belang was om contact op te nemen met de Huisarts en de reisverzekering. Hierdoor ben ik bang dat ik voor flinke kosten kom te staan. Later op de dag kwam ik wel op een plek met WiFi, waardoor ik mij kon inlezen in mijn kpn app. Zodoende heb ik een bundel aangeschaft. Mijn vraag is of de bundel ingezet wordt op de dag van het inzetten van de bundel. Of vanaf het moment dat ik de bundel heb aangeschaft. Graag zou ik met een medewerker willen spreken via de chat. Helaas lukt dat mij niet via de chat op de mijnkpn app, daarnaast is het mij niet gelukt om een mailadres te vinden van jullie klantenservice.

Ā 

Hoe kan ik onlineĀ in contact met jullie komen?


MetĀ vriendelijke groet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Ā HoiĀ @Den Ouden-, welkom!Ā Op het forum is de wachttijd 4 tot 5 dagen.Ā Ik antwoord hier al wel even omdat ik snap dat je in een vervelende situatie zit.

Belangrijkste: een extra bundel die je aanschaft gaat per direct in.

Ā 

Als je verderĀ graag sneller met een medewerker zou willen praten, gebruik dan onze ingang via Facebook of TwitterĀ