Beantwoord

KPN leverde dienst te laat door fout wijkkast. Wel een factuur!

  • 7 October 2022
  • 9 reacties
  • 78 keer bekeken

Op 4 oktober is mijn abonnement in gegaan. (Nieuwbouwwoning)

op 3 oktober heb ik alles correct aangesloten in huis aangezien ik dacht dat het 3 oktober aangesloten zou worden. 
 

de glasvezel box gaf aan geen glas.

ik gebeld met 0800 0402 en support gesproken die gaf aan als ik op 4 oktober om 20:00 geen internet heb kan ik terug bellen.

ik 5 oktober sochtends gebeld geen glas komt er binnen (overgens iedere x dat ik hiervoor naar het huis moet is 20 min reistijd enkele reis) de jongeman aan de telefoon bood me een data bundel aan echter hebben wij geen telefonie van kpn dus dat kon niet. De volgende dag zou een storingsmonteur komen.

 

de storingsmonteur is netjes op 6 oktober gekomen en ontdekte al snel een fout in de wijk box waardoor wij onmogelijk glasvezel hadden kunnen ontvangen in ons huis.

 

6 oktober heb ik wederom naar de klantenservice gebeld aangezien tot mijn verbazing extra abonnementsgeld in rekening gebracht werd voor de eerste dagen internet die ik door een fout bij kpn niet heb kunnen ontvangen in mijn huis. Deze dame had mij in de wacht gezet en na een tijd veranderde de wacht toon naar geen geluid en na een half uur in de wacht te staan werd de verbinding verbroken.

 

vandaag 7 oktober heb ik wederom naar de klantenservice gebeld en Wederom een hele aardige medewerker gesproken die nadat ze navraag had gedaan met de mededeling dat kpn hier niets aan kan doen en ik die extra dagen waar er geen glasvezel in mijn huis binnen kwam dus kpn de dienst niet in mijn huis geleverd heeft gewoon moet betalen.

 

graag ontvang ik een passende oplossing…

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 13 October 2022, 09:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het gaat dus om 2 dagen? Begrijp ik dat goed?

Hi nick

 

als kpn alleen het abonnements geld had door belast had ik de moeite niet genomen om hier een punt van te maken, echter kpn heeft een extra dag in rekening gebracht. Dus het is principieel

Badge +19

Zover ik weet ga je pas betalen als het modem daadwerkelijk verbinding heeft gemaakt.  Maar een moderater gaat hier reageren en ik vermoed dat het allemaal wel goed komt. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of vier. 

Hi Joep 

 

thnx voor je reactie mijn account van het forum is gelinked aan het kpn id waar het contract op loopt.

 

het zou wel correct zijn vanuit kpn als ze pas zouden doorbelasten vanaf het moment dat de glasvezel lijn daadwerkelijk in het huis binnen komt ;)

 

ik wacht rustig af

Badge +19

Het klopt dat je forum account gekoppeld is aan je kpnid. Echter wel je profiel invullen want vanwege de wet op de privacy mag een medewerker niet buiten het forum naar je gegevens zoeken. Dus ze mogen daarvoor niet je kpnid gebruiken. Met het invullen geef je ook toestemming dat ze wel mogen kijken in jouw gegevens.  Ingewikkeld maar zo werkt het helaas.

Thnx voor de tip

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Charlyb en welkom hier op ons forum :)

Mooi dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en hier je vraag stelt. Uiteraard moet het zo zijn dat je pas gaat betalen vanaf het moment dat je abonnement actief wordt. Ik zie dat de facturatie is gestart op 4 oktober maar begrijp van jou dat je pas op 6 oktober gebruik kon maken van je verbinding. Dat betekent dat er 2 dagen eigenlijk ten onrechte zijn gefactureerd. Ik ga er voor zorgen dat deze 2 dagen op de volgende factuur weer worden verrekend (da bedrag zal dus in mindering worden gebracht). Mochten er nog andere zaken zijn waarbij we je kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk ook graag!

Heel erg bedankt voor de service 

 

jammer dat ze dat niet meteen in het callcenter mochten doen ;) had een conversatie gescheeld 

Reputatie 7
Badge +12

Heel erg bedankt voor de service 

 

jammer dat ze dat niet meteen in het callcenter mochten doen ;) had een conversatie gescheeld 

Heel erg graag gedaan @Charlyb :)
Eens hoor, het is mij ook niet geheel duidelijk waarom mijn collega dit niet meteen voor je heeft geregeld toen je hier telefonisch contact over zocht. Desalniettemin ben ik blij dat je ons via deze alsnog hebt gevonden. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan weet je ons te vinden!