Beantwoord

KPN post gericht aan iemand anders op mijn adres bezorgd

  • 13 October 2022
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

Hoi allemaal. Ik heb er waarschijnlijk helemaal overheen gekeken maar kon op geen enkele manier contactinformatie op de website vinden om simpelweg met een KPN-medewerker te spreken. Alles stuurt je naar de klantenservicepagina met keuzemenu’s die niet van toepassing zijn op mijn vraagstuk en vervolgens kom je in een soort van eindeloze lus terecht. Ook is er geen online chat zoals een korte tekst in een zoekresultaat doet vermoeden? Heb je hiervoor de app of iets anders nodig? Moet ik voor het interfacen met een persoon voortaan naar een KPN-winkel? Is de niet-digitale klantenservice volledig opgedoekt?

 

Anyhow. Mijn probleem/vraag. Op ons thuisadres heb ik een stuk post van de KPN ontvangen -vermoedelijk een factuur, nog niet geopend- met een verkeerde naam. Bij mijn weten maken wij verder ook geen gebruik van KPN-producten. Deze persoon is ons niet bekend en woont mogelijk (ergens anders) in onze straat (of op een compleet andere locatie) maar dit heb ik zo gauw niet kunnen vaststellen.

Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Ward_ 13 October 2022, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Het gratis telefoonnummer van KPN is 0800-0402 voor alle zaken, mocht je dat toch nog willen proberen.

 

De voor jou makkelijkste manier zou misschien zijn om een groot kruis door de geadresseerde te zetten, met de melding “bewoner niet bekend”.

Dan schrijf je “retour afzender” op de envelop en stopt deze weer in de brievenbus.