Beantwoord

KPN Product Ontkoppeld, rekening opeens 4 keer zo hoog

  • 13 September 2022
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Laatst een mail gekregen van KPN met daarin de boodschap “Uw product voor KPN Mobiel is ontkoppeld van uw KPN ID.” Vervolgens een paar weken later zie ik op mijn bankafschrift dat de rekening 4x zo hoog is uitgevallen als de normale kosten! Omdat het product niet gekoppeld is kan ik nergens facturen inzien, dus is het voor mij een groot vraagteken waarom de kosten zo hoog zijn uitgevallen. Het opnieuw koppellen van mijn product lukt niet omdat ik niet weet welke postcode bij KPN bekend is (dit zal van een oud adres zijn). Iemand hier ervaring mee? Hoe krijg ik inzicht in mijn factuur? Hoe voorkom ik dat er de volgende maand wederom zulke hoge kosten komen? 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 September 2022, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Peter Lambert, welkom op ons forum!
De snelste manier om hierover in contact te komen is altijd telefonisch via 0800-0402 maar we denken hier natuurlijk ook graag even mee.

Wat je beschrijft klinkt het alsof de KPN Compleet of KPN Hussel korting is komen te vervallen. 
Dit kan gebeuren als bij een verhuizing nog een van de abonnementen op het oude adres is blijven staan. Voor je mobiele abonnement kun je deze gegevens beheren in je MijnKPN let daarbij ook vooral op het factuuradres.

Om je gegevens in te zien of laten wijzigen door de klantenservice zul je wel echt bij mijn telefonische collega's moeten zijn.


Meer informatie over deze kortingen kun je hier vinden: