Beantwoord

KPN schrijft al 6 maand dubbel Spotify af bij online aankopen

  • 29 August 2022
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Hi KPN,

 

In februari 2022 heb ik mijn Spotify Premium omgezet naar Spotify Family.

Echter schrijven jullie Spotify Premium nog steeds af terwijl ik geen gebruik maak van het premium abonnement. We zijn 6 maand verder en jullie zijn mij al 60 euro schuldig. Via de telefonische klantenservice word ik van het kastje naar de muur gestuurd en komt er vooralsnog geen oplossing. Ik wil graag een oplossing! En als ik het forum lees, hebben meer mensen dit probleem met dubbele afschrijvingen.

Ik heb Spotify al benaderd maar zij kunnen niks voor mij betekenen omdat ik Spotify ben jullie afneem. Ik begin nu het nu echt vervelend te vinden dat ik door jullie slecht wordt geholpen!

Ik wil graag zo snel mogelijk een oplossing.

Groet,

Angelique

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 September 2022, 10:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Wellicht kan een moderator u verder helpen hiermee. Vul daarvoor alvast uw relevante gegevens in op het  forumprofiel, zodat die er gelijk mee aan de slag kan. Er is helaas een wachttijd van een dag of 2/3.

@HansaanZet ik heb mijn forumprofiel al ingevuld. 

 

Groet,

Angelique

Hoi @Angelique R . Welkom op het forum.

Fijn dat je je profiel al hebt ingevuld. Ik ben er gelijk ingedoken.

Het is niet mals, lees ik. Je hebt een aantal klachten die zijn afgewezen en waarbij je naar spotify wordt verwezen. Maar ik begrijp uit jouw woorden dat die er ook niks aan gaan doen.

 

Het is nu bijna weekend en de mensen die ik nodig heb om dit goed te analyseren zijn er niet.  Ik ga maandag voor jou navragen of wij hier een oplossing voor hebben. Ik laat je zo snel mogelijk weten wat daar uit komt! 

@Angelique R : Vika$h en ik kijken er nu samen naar.  Hij heeft een afdeling gemaild. Nu even wachten wat er uit rolt. Ik sluit dit topic. We gaan in die andere verder.