Vraag

KPN stuurt pakketje naar verkeerde adres, hoe kom ik er alsnog aan?

  • 8 September 2022
  • 4 reacties
  • 373 keer bekeken

KPN stuurt mij een pakje naar huis nr. 10.

Mijn huis nummer is 10-8. (eerde gevraagd om aan te passen)

Resultaat: Pakje wordt niet geleverd door Post.nl om dat het address fout zou zijn. Pakje retour afzender!!

Pakje komt van:

Ceva Logistics Den Haag

Westvlietweg 7

 

2491EA Den Haag

Nederland

 Waar kan ik terecht om het pakje alsnog te krijgen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @dutchnl, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit zo moeizaam gaat. Als PostNL het pakket retour gestuurd heeft, dan gaat het terug naar ons. Jij kunt dan alleen een nieuwe bestelling plaatsen. Dit kan via 0800-0402 of via de KPN winkel als het om een nieuw abonnement of verlenging gaat. Als het om een toevoeging op je huidige pakket gaat, kan je evt. ook bij mij terecht. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen. 

Uw stuurt WEER (!!!) het zelfde pakje (morgen te leveren)!! met exact  de delfde fout!!!….Wat maakt KPN zo hardleers?? (niet 10 maar 10-8)😭😭😭

@dutchnl  schreef : Mijn huis nummer is 10-8. (eerde gevraagd om aan te passen)

Aan wie heeft u dat gevraagd en heeft diegene ook bevestigd dat de wijziging verwerkt is in de administratie ?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @dutchnl, wat spijtig om dit te lezen! Het advies is nogmaals, om even te bellen met 0800-0402. Op het forum kunnen we je niet verder helpen.