Beantwoord

KPN vraagt om terugsturen geretourneerd modem

  • 14 October 2022
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Is er iemand die mij helpen kan ?

Na verhuizing de glasvezel modern met verdere kabels terug gestuurd naar KPN. Op mijn nieuwe adres een tijdelijk modem gehad in de verhuisperiode bij de nieuwe aansluiting heeft de monteur het tijdelijk modem meegenomen. Nu blijft KPN vragen om een modem terug te sturen en ik wordt er in bargoens gezegd niet goed van. Er is nergen een telefoonnummer te vinden met wie ik bellen kan om dit te bespreken. Kan KPN de hele zooi niet op komen halen dan stap ik wel over op Delta.

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 October 2022, 17:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jan L ,

Is er iemand die mij helpen kan ?

 Er is nergen een telefoonnummer te vinden met wie ik bellen kan om dit te bespreken.

 

 

KPN is hiervoor te bereiken via het gratis nummer 0800-0402. Doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.

Â