Vraag

Lijn is te vroeg overgenomen vanaf Odido

  • 13 November 2023
  • 3 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik heb sinds gisterenavond geen internet en ik dacht dat het een storing was geweest maar na het vragen en een gesprek voeren bij Odido werknemers zeiden ze dat KPN de lijn van ze hadden overgenomen en dus er geen diensten meer geleverd werden door odido. Alleen is de vraag waarom zo vroeg. Normaal had ik bij het overzetten van de provider gekozen om het op de 15’e van de maand in te plannen, maar op de e-mail staat er dus dat er pas op 30 November een monteur langskomt voor het aansluiten van het nieuwe netwerk omdat de contract van mijn huidige provider op 30 November eindigt.

Dit betekent dat ik 17 dagen zonder internet moet doen, Dat vindt ik niet kunnen, ik hoop dat de medewerkers van KPN mij hierbij kunnen helpen om zo snel mogelijk weer iets te kunnen regelen om weer internet in huis te hebben.

Mvg,

Burak Atalay


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hallo @Burak Atalay, welkom op het forum! 

Wat balen dat je geen verbinding hebt! Vooral als de leverdatum van 30 november is afgesproken. Ik wil hier graag met je kijken of alles al gereed is voor installatie, in dat geval mag je telefonisch contact opnemen en kan je samen met mijn collega de stappen doorlopen om alles aan te sluiten. Vul vooral je profiel in, dan ga ik voor je kijken. Als je na het invullen in dit topic weer een berichtje plaatst, dan kom ik bij je terug. 

Hallo @Liesbeth_ , ik heb inderdaad contact opgenomen met de klantenservice, de router van kpn is al geïnstalleerd door een bekende van mij die bij kpn werkt alleen is er geen internet. 

Dus de dag erna heb ik Kpn service gebeld om het te vragen en er is gezegd dat ze de lijn pas op 28 november kunnen starten omdat odido de lijn nog niet helemaal had stopgezet.

Hierna heb ik gebeld met odido alleen die zeggen dat ze de lijn al op 13 november over hebben gedragen aan Kpn.

Dus het lijkt wel een groot misverstand van beide providers maar ik hoop dat het nou wel goed gaat op de 28e want in principe is alles al geinstalleerd en hoeft er geen monteur langs te komen.

Het gaat moeilijk zonder internet dus ik hoop dat jullie hierop misschien onder elkaar iets kunnen afspreken bij het overstappen van providers?

Nogmaals bedankt voor het proberen helpen.

Reputatie 5
Badge +8

Ik begrijp dat het zonder internet erg lastig is! Dankjewel voor je toelichting! 
Je gegevens kan ik niet inzien, maar ik begrijp dat je al veel contact hebt gehad en dat het nu vooral wachten is op morgen. Ik hoor graag van je of dan alles is gelukt!

Reageer