Beantwoord

Loyaliteitsprogramma voor huidige klanten?

  • 20 October 2022
  • 2 reacties
  • 255 keer bekeken

Ik ben al een lange tijd met alles klant bij kpn, en ik zie van alles voorbij komen om nieuwe klanten binnen te halen. Ik vroeg me af wat er gedaan wordt voor huidige klanten.

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 October 2022, 16:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Swendy Cicilia ,

KPN biedt geen standaard verlengkorting aan bij bestaande klanten, wat zij wel aanbieden is maatwerk en oplossingen, voordelen als je Internet en TV combineert met een KPN Mobiel abonnement, maandelijks een kadootje en KPN heeft regelmatig acties waarbij je kunt kiezen uit gratis zenderpakketten of een snelheidsupgrade. Dat, naast het snelle en betrouwbare Internet! :wink:

bron : moderator Shyrin

 

Mwua ben ik het niet helemaal mee eens. De kwaliteit is wel goed maar toen ik ging verhuizen gaven ze gratis wifi versterkers bij een nieuw abonnement, ik moest dus het contract opzeggen en opnieuw aanvragen om deze gratis te krijgen. Ik heb hem maar gewoon gekocht maar vindt het jammer ik zie leuke dingen voorbij komen wat ze weg geven om een sale te maken, maar de focus op huidige klanten heb ik niets van gemerkt helaas!Â