Beantwoord

Maandbedrag dubbel betaald

  • 5 April 2023
  • 6 reacties
  • 54 keer bekeken

Goede avond

Ik heb hier al 2 keer contact gehad met de klantenservice en die verzekerd het komt goed niet dus ik zal het toelichten  ik heb het bedrag van 72.99 dubbel betaald 1 keer per overschrijving 2 de keer via mijn doorlopende incasso dus vraag echt met klem wilt u er naar kijken en zoals ik het zie mijn dubbel betaalde abonnement terug storten het duurt nu al telang.

Bedankt alvast

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 April 2023, 14:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Hoe lang loopt dit al @Martin peters 

Goede avond 

Al vanaf 26 maart toen ben ik gaan bellen toen werd mij verteld komt goed  

Eigenlijk 22 maart maar heb gewacht tot 26 maart

Badge +19

De verwerkingstijd van handmatige betalingen is minimaal 5 dagen.  Gezien alle tekorten aan mensen zou het zomaar wat langer kunnen duren. Het bedrag kan niet weggeboekt worden tegen een faktuur dus u krijgt altijd het geld terug.

Ah ok 

Mag ik je bedanken voor de snelle reactie .

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Martin peters, welkom hier. 

De verwerkingstijd van handmatige betalingen is minimaal 5 dagen.  Gezien alle tekorten aan mensen zou het zomaar wat langer kunnen duren. Het bedrag kan niet weggeboekt worden tegen een faktuur dus u krijgt altijd het geld terug.

Het kan inderdaad even duren, wacht dit dus af. Mocht het echt niet kunnen wachten, dan zou je de automatische incasso kunnen storneren via internetbankieren. Er is een kans dat die terugbetalingen elkaar kruisen, dus als het kan wacht het even af.Â