Beantwoord

Maandbedrag op de factuur is hoger dan op het contract staat

  • 3 January 2023
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

mijn maandbedrag op de factuur is hoger dan op contract staat vermeld , heb geprobeerd te bellen ,aar krijg geen contact , en chatten werkt niet ( snapt het niet oid)

icon

Beste antwoord door RBxx 3 January 2023, 11:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Lucky777 

Heb je al op pagina 2 van de factuur gekeken? Daar wordt het bedrag gespecificeerd. Is het de eerste factuur? Die ziet er vaak een beetje anders uit. Hij gaat meestal over een periode die iets langer is dan één maand, nl. eerst een korte startperiode gevolgd door de eerste hele maand die je (gedeeltelijk) vooruit betaalt. Ook kunnen er eenmalige kosten zijn zoals de aansluitkosten. Vanaf de 2e factuur zie je de standaard afrekening.

Zie de factuur uitleg op de KPN website, waar ook voorbeeld facturen staan.

hallo RBxx , factuur uitleg had ik bekeken en snapte ik verder ook wel ( eenmalige kosten en 1e maand die afwijkt qua tijd ) , maar ik heb een maanbedrag van 15,- op contract staan , op de factuur staat een maandbedrag van 17,50 vermeld , daar wordt dan ook mee gerekend lijkt mij en dan klopt de rest ook niet 

mvgr Andre

Reputatie 7
Badge +21

hallo RBxx , factuur uitleg had ik bekeken en snapte ik verder ook wel ( eenmalige kosten en 1e maand die afwijkt qua tijd ) , maar ik heb een maanbedrag van 15,- op contract staan , op de factuur staat een maandbedrag van 17,50 vermeld , daar wordt dan ook mee gerekend lijkt mij en dan klopt de rest ook niet 

mvgr Andre

 

Het verschilbedrag van €2,50 lijkt op de Hussel korting die je krijgt als je KPN Mobiel combineert met Internet Thuis. Staat er geen “Korting op Mobiel” op de factuur? Dan is deze korting mogelijk niet geactiveerd. Check dan je voordelen op de volgende pagina op de KPN website en meld je zonodig alsnog aan.

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

hoi Ruud , ga ik dat even nakijken en aanpassen , 

alvast bedankt voor je hulp alvast 

mvgr.Andre

Hoi Ruud , gelukt en aangepast , bedankt voor de hulp 👍👍

mvgr. André 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan André.