Beantwoord

Nog geen reactie gehad van Recommerce

  • 26 April 2024
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Reputatie 2

Vanochtend ingegaan op het aanbod van Recommerce, om mijn oude telefoon in te ruilen en daarmee (na overstap op kpn mobiel) een leuke extra bonus binnen te hengelen. Na het online formulier te hebben ingevuld stond er dat ik bevestiging zou krijgen op mijn email waarna ik de vervolgstappen kon gaan zetten. We zijn nu 8 uur later en heb nog geen bericht van Recommerce op mijn email ontvangen. Gaat dit nog komen of moet ik tot volgende week wachten voor een akkoord van een medewerker of iets dergelijks ? Las al dat contact krijgen met Recommerce erg ingewikkeld is, dus dan maar even hier de vraag...

icon

Beste antwoord door GlenSpey 27 April 2024, 13:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @GlenSpey ,

Het is vrijdagmiddag. Op veel kantoren werken er dan minder mensen. En zeker nu de meivakantie op het punt staat te beginnen. Vermoedelijk werken er bij Recommerce nu ook even wat minder mensen. En is de kans inderdaad groot dat je wat langer moet wachten op de volgende stap. 

Achtergrondinformatie: 

 

Reputatie 2

Nee oke, had verwacht dat dit een automatisch proces was gezien het enkel om een bevestiging van een online ingevuld formulier gaat. Maar dan wacht ik het af. Dank @Noordzee 

Reputatie 2

Het zat me toch niet lekker, heb het proces opnieuw ingevuld en nu wél gelijk een bevestigingsmail van Recommerce gehad. Dus weet niet waar het is misgegaan maar het is in elk geval opgelost.

Reageer