Beantwoord

Mijn moeder opgelicht, zonder toesteming 2e tv-ontvanger tegen betaling geïnstalleerd

  • 9 January 2023
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Monteur + assistent/stage monteur zijn op 6 januari langs geweest.  De monteurs hebben netjes de Telefoon aansluiting aangepast zodat de modem aangesloten kon worden. Daarna hebben ze ook de eerst tv ontvanger geprogrammeerd en aangesloten.

Monteur vraagt of hij de 2e ontvanger ook moet aansluiten, waarop mijn moeder zei: Nee, dat hoeft niet, want dat doet me zoon zelf. Waarop de monteur zei: dat zij het alleen wel moesten programmeren, want dat was standaard en moest door hen gebeuren. Mijn moeder gelooft de monteur dacht dat het erbij hoorde er en gaat er dus mee akkoord. De 2e tv ontvanger werd nu ook geprogrammeerd door de assistent/hulp monteur met de hulp van de monteur, want die moest het ook leren. Na het programmeren werd het tv kastje niet aangesloten zoals besproken dus werd het weer netjes verpakt in de doos.

Monteurs waren klaar, alleen moest er nog wel even ondertekent worden.
Op het factuur stond het bedrag 25,- als standaard installatie diensten waarop de monteur zei dat het standaard was. Mijn moeder gelooft de monteur en dacht dat het de standaard aansluitkosten waren, want dat is ook 25,- en dus ondertekent het factuur.

Nu heb ik zonet even gebeld met kpn. Om te zeggen dat ik het belachelijk vind dat er iets gedaan is zonder dat mijn moeder het wou en dan ook nog eens de extra kosten ontvangen op het factuur. Telefoniste zegt gewoon dat ze niks kunnen doen, omdat ze dus de factuur heeft ondertekend.

Vind het belachelijk dat er zo met klant word omgegaan.
M’n moeder is goed gelovig en heeft al stress want er komen vreemde mensen over de vloer. word daarna gerust gesteld door monteur, want het is standaard dat moeten wij doen en wordt dus vervolgens gewoon belazerd.

Vind het een schande kan er niks anders van maken.
 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 15 January 2023, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Vind het een schande kan er niks anders van maken.

Na het lezen van jullie ervaring, snap ik deze opmerking en begrijp ik jullie gevoel helemaal. Ons streven is dat een klant na een monteursbezoek tevreden is en/of achtergelaten is met duidelijke vervolgstappen. Dat is nu verre van: excuses hiervoor!

Mijn voorstel is om jullie ervaring te delen met onze afdeling Klantenreacties. Zij kunnen contact opnemen met de betreffende monteur en de monteur in opleiding en zij beoordelen of de kosten terecht zijn of gecrediteerd kunnen worden. Binnen 3 werkdagen volgt er een terugkoppeling.

Als jij de klantgegevens van jouw moeder noteert in jouw forum profiel, dan kan ik een melding voor deze afdeling registreren. Mag ik van jou de volgende gegevens?

  • Volledige naam van de contractant
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Contact telefoonnummer + naam contact persoon

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik weer aan zet ben. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders lees ik het graag!

Ik heb van de week  antwoord willen geven, maar dit lukte niet. Mijn stukje verdween er stond required en er stond alleen  sla aanwijzingen op en ik kon dus niets  versturen helaas  Ik probeer het morgen met mijn zoon.