Beantwoord

Mobiel is afgesloten door hoge kosten, voordat de factuur er überhaupt is

  • 11 October 2022
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

goedendag.

 

mijn mobiel is tijdelijk afgesloten wegens gemaakte hoge kosten. heel leuk maar jullie sluiten me dus af voordat ik de factuur heb gekregen. ik kan nu niet bellen of internetten… dankjewel voor het straffen met een afsluiting terwijl de factuur nog moet komen.

 

en er is nood aan de man ik moet me apotheek bellen voor me medicatie want die heb ik nodig voor pijn bestrijding van de kanker die ik heb.. dus hoe gaan jullie dit oplossen want ik kan dus nu niet me medicatie krijgen dankjewel ook daarvoor, ja ik ben boos want heb erge pijn en vind het absurd dat alles word afgesloten als er hoge kosten zijn gemaakt..

 

mvg

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 13 October 2022, 17:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Dag @kaylee1990 uiteraard wordt dit gedaan om mensen te beschermen. Misbruik komt vaak voor en dan kan de rekening oplopen tot duizenden euro's.  Ik neem aan dat je dat niet wenselijk vindt. Ik hoop dat er iemand in je omgeving is die jou kan helpen met het bereiken van de apotheek.

Je zou met je mobiel nog wel 1200 moeten kunnen bellen. Dan kun je overleggen hoe het een en ander weer opgelost kan worden. Sterkte!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @kaylee1990, ik zie dat het wel gelukt is om contact met ons te krijgen en dat je inmiddels weer aangesloten bent, heel fijn dat het toch is gelukt!