Beantwoord

Mobiele factuur geeft aan een Online Aankoop te hebben, dat heb ik niet gedaan en ik zie een onbekend nummer

  • 18 July 2023
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Er staat op de factuur dat ik een aankoop via internet heb gedaan nou dat heb ik niet ,,,en als ik inlog zie ik een telefoon nr dat niet van  mij is(  06********. )hoe kan dit op factuurnr ******* .. datum 14-7-2023 mijn mobielnr is 06********.,,wil dit veranderen maar lukt niet   gr mevr C.Verneueln Noe


Admin: privégegevens in bericht en titel verwijderd i.v.m. privacy. Deel privégegevens nooit openbaar op internet

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 July 2023, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Op de factuur van14-7 2023 staat dat ik via internet een aankoop heb gedaan dat heb ik dus niet ,,,en als ik in log zie ik een telefoon nr dat niet klopt  (06********) mijn mobiel nr is 06********factuur nr ******************. ge mevr Vermeulen Noe 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic en opnieuw privégegevens verwijderd

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @cvmnoe, welkom op ons forum!
Op de specificatie van je factuur kun je zien waar en wanneer deze aankopen zijn gedaan. Als jij deze aankopen niet gedaan hebt kun je daarover contact opnemen met de betreffende appstore of partij.
Vanuit KPN kunnen wij deze aankopen niet zien of vergoeden.