Beantwoord

Modem retour gestuurd, toch herinnering ontvangen

  • 28 February 2024
  • 11 reacties
  • 160 keer bekeken

Hoi,

 

Ik heb alles netjes in de retourdoos gedaan(wat net past), maar nu zegt KPN dat ze het modem missen.

Alles is netjes retour gestuurd🙄

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 1 March 2024, 09:05

Bekijk origineel

11 reacties

Vooral je verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren @modem retour 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @modem retour, hier is dus duidelijk iets "fout" gegaan bij de verwerking van jouw retourzending. Als de apparatuur allemaal retour is gestuurd, kun je verdere verzoeken om te retourneren negeren. 

Hallo, 

helaas is bij mijn vriendin hetzelfde probleem, alles opgestuurd en nu geeft kpn aan dat ze het modem nog moet opsturen. Heel vreemd dat als je dubbel controleert of alles er in zit je toch een brief krijgt. Nog erger is dat de brief al 4 dagen onderweg is en als je belt er geen klantenservice bereikbaar is na 18 als je gewoon moet werken. 

Ik heb oude modem van xs4all aan kpn teruggestuurd, toch kreeg ik al drie herinneringen om het alsnog te doen. Ik kan geen telefoonnummer kpn service ontdekken...

Reputatie 7
Badge +19

Je kunt die herinnering negeren @Sebastian Holzhuber. Het verwerken van de retourzending en de herinnering zal elkaar gekruist hebben. 

\ik heb ook 2 stuks TV plus ontvangers en modem retour gestuurd en krijg hierover ook een melding dat ik ze nog op moet sturen zie ook geen mogelijkheid  om te reageren via mail of telefoon ik vindt dit een slechte zaak, weet nu niet of ik nog een KPN abonnement ga nemen?

Reputatie 7
Badge +19

De volledige verwerking van de retourzending en de herinnering om apparatuur retour te zeden, zullen elkaar gekruist hebben @Hoen. Je kunt de melding verder negeren. 

Betreft een laatste herinnering, ik heb gekeken bij postNL die geeft aan dat het op 1 maart is afgeleverd ook mobiel bellen lukt niet wordt ik na 10 min er af gegooid.

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb nu in de administratie aangegeven dat alle apparatuur retour gestuurd is @Hoen 
Je kunt dus de herinnering verder negeren. 

Krijg nu ook een laatste herinnering per brief staat niets op waar ik naar kan reageren mat mijn verzend bewijs?

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Zoals al aangegeven kun je dat verder negeren @Hoen 

 

Ik heb nu in de administratie aangegeven dat alle apparatuur retour gestuurd is @Hoen 
Je kunt dus de herinnering verder negeren. 

 

Reageer