Vraag

Moet ik mijn abonnement betalen ondanks dat de aansluiting pas veel later plaats gaat vinden?

  • 19 July 2023
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Beste lezer,

 

Onlangs heb ik een nieuw thuisabonnement afgesloten bij KPN. Er werd me eerst aangegeven dat de aansluiting binnen nu en enkele weken plaats zou vinden. Zojuist heb ik een mail ontvangen dat mijn aansluiting pas 13 oktober gedaan kan worden. Wordt er dan van mij verwacht dat ik tot die tijd mijn abonnement moet betalen, ondanks dat ik er op geen enkele wijze gebruik van kan maken? Nu is het niet een grote ramp dat ik geen internet heb tot die tijd, ik kan gewoon gebruik maken van mijn huidige mobiele data, maar ik vrees dat ik ook voor mijn thuisabonnement moet gaan betalen. Veel gezocht, maar kon hier geen verdere informatie over opdoen. Kan iemand mij hier meer info over geven? Bij voorbaat dank.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Internetliefhebber 
 

Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Reputatie 7
Badge +12

Nee, je betaald bij KPN vanaf het moment dat je abonnement in gaat. Je betaald dus niet voor iets wat je niet krijgt. 

Dank voor de reacties @huistijger @Ik_Combineer. Ik denk dat ik voor de zekerheid inderdaad even beter kan bellen. Hartelijk dank en fijne dag

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Internetliefhebber en welkom hier op ons forum!

Ik zie dat je al goede reacties hebt mogen ontvangen vanuit onze community, top.

 

Nee, je betaald bij KPN vanaf het moment dat je abonnement in gaat. Je betaald dus niet voor iets wat je niet krijgt. 

Dat is precies hoe het zit, we gaan je niet laten betalen voor iets waar je geen gebruik van kunt maken :)

Hopelijk weet jij inmiddels waar je aan toe bent en mocht je toch nog verdere vragen hebben, schroom niet om ze hier te stellen!