Vraag

Monteur langs geweest en kosten in rekening gebracht

  • 9 January 2022
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Beste KPN,

Er is 30 december een monteur langs geweest, dit zou geheel kosteloos zijn en ik heb hierover zoals afgesproken met de monteur na 15.00 uur te bellen omdat de switch kosteloos zou zijn. Ik heb gebeld zodat de switch die hij geplaatst heeft niet in rekening zou worden gebracht. Eerst moest ik hier 30 minuten voor in de wacht staan en daarna kreeg ik een medewerker aan de lijn die het geregeld zou hebben en het uit de factuur zou halen. Nu staat het toch op mijn rekening. Ik vind het ontzettend klantonvriendelijk dat ik elke keer moet bellen en dan ook nog heel lang in de wacht moet staan. En het ook nog een dubbel moet doen. Ik ben benieuwd of het via deze weg opgelost kan worden. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +12

Hallo @Winanda , het kan even duren voordat er een moderator van KPN reageert. Je kunt alvast alle gegevens invullen bij je profiel. De gegevens die bij privé staan zijn alleen te zien door medewerkers van KPN.

Reputatie 7
Badge +24

Dus alleen de switch is in rekening gebracht? Geen overige monteurskosten?

Nee alleen de switch maar die zou volgens de monteur ook bij de service horen vanwege slecht bereik WiFi 

Reputatie 7
Badge +24

Nee alleen de switch maar die zou volgens de monteur ook bij de service horen vanwege slecht bereik WiFi 

Dan vermoed ik dat die monteur u verkeerd voorgelicht heeft. 

Je kan onder bepaalde voorwaarden soms een gratis switch krijgen bij KPN. Maar ik denk dat u daar niet aan voldoet.

Maar goed. Hier even een KPN medewerker afwachten denk ik. Misschien heeft de monteur het op de bon gezet. Dat kan een KPN medewerker nakijken.

En een switch heeft ook nog eens niets met Wifi te maken, is slechts een uitbreiding van het aantal netwerkpoorten.

 

 

alles is opgelost, bedankt voor de reactie!!