Beantwoord

Monteurskosten zijn dubbel berekend op foutieve factuur

  • 25 March 2024
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Nieuw digikastje - aansluiten lukt niet - monteur geweest en nu een factuur waarin bezoek monteur dubbel wordt gefactureerd. Telefonisch contact gehad. Bleek een foutje. Zou worden hersteld. Nu een aanmaning. Wederom telefonisch contact. Moet (hoge) factuur eerst betalen, zal daarna worden gecrediteerd! Wat is dat voor idioterie? KPN maakt fout, ik moet eerst (te veel) betalen en dan maar afwachten of er iets terugkomt. Het enige wat ik wil is een nieuwe factuur met juiste bedrag. Dat dit niet in jullie systeem past, is mijn probleem toch niet? Moet ik dat financieren? Graag een snelle reactie anders moet ik straks nog boete betalen...;-(  

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 March 2024, 13:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Dubbel betalen, welkom! Wat een gedoe dit :-(. We crediteren doorgaans op de volgende factuur, dat klopt! We kunnen daar, op het moment dat het te vergoeden bedrag al in het systeem is gezet, ook niets aan veranderen helaas. Mocht dit toch een probleem zijn, kan je uitstel/een betaalafspraak aanmaken via onze website. Als je de factuur uitstelt, dan kan je 'm op het moment dat de volgende factuur uit is, alsnog voldoen. 

Reageer