Beantwoord

Na aanpassing mobiele abonnement is oorspronkelijke abonnement duurder geworden

  • 18 August 2022
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb in de zomervakantie mijn mobiele abonnement tijdelijk verhoogd. Nu heb ik na de vakantie het abonnement weer terug gezet maar kost ditzelfde abonnement ineens 1.50€ per maand meer. Ik hoop dat dit een vergissing is.

 

mvg

Arjen

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 August 2022, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Goedemorgen, ik heb in de zomervakantie mijn mobiele abonnement tijdelijk verhoogd. Nu heb ik na de vakantie het abonnement weer terug gezet maar kost ditzelfde abonnement ineens 1.50€ per maand meer. Ik hoop dat dit een vergissing is.

 

mvg

Arjen

Kunt u schermafdrukken laten zien van pagina 2 van de factuur voor en na de vakantie? 

Beste Nick,

 

ik heb het verschil gevonden.  “Korting op mobiel” is vervallen en dat scheelt 2,50.  Daarnaast had ik eerst 10gb met onbeperkt sms en nu 10gb met 150min/sms. Dit verklaart het verschil van 1,50. Mijn vraag is daarom, waarom is “korting op mobiel” vervallen?

mvg, 

Arjen

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat weet ik niet. Volgens mij is dat een vaste korting die iedereen hoort te krijgen. Er reageert hier spoedig een KPN medewerker. Die kan het voor u uitzoeken. Misschien kunt u alvast uw forumprofiel invullen.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AvN2022, welkom op ons forum!
Had je in de tussentijd nog contact gehad met mijn collega's bij 0800-0402?

Anders kijk ik graag even mee, zoals Nick hierboven al noemt heb ik daarvoor nog wel wat gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi Thomas, dank voor je bericht. Het was er tot op heden niet van gekomen om jullie te bellen. Mijn gegevens zijn up to date. Ik hoor graag van je. Mvg Arjen

Reputatie 7
Badge +20

Geen probleem! Ik heb meteen even meegekeken en zie dat inderdaad de husselkorting van het abonnement was verdwenen. Hoe dat zo kan heb ik even geen verklaring voor maar ik heb hem weer aangezet en de gemiste korting gecrediteerd. Dit wordt met de factuur van de volgende maand verrekend!