Vraag

Na administratief probleem 2 keer te veel betaald op rekening

  • 29 September 2023
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Goedemiddag,

Op 7 juli heb ik KPN gebeld voor een nieuw contract (internet/tv/bellen)
Kreeg een bevestigingsmail met "Samenvatting van uw bestelling" 12 maanden van "Dit abonnement heeft een minimumduur van 12 maanden". Dit klopte met wat we hadden afgesproken. 

Totaal per maand, met actiekorting € 49,99
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 90,98

Toen bleek dat ik de KPN administratie van alles is misgegaan en duurder het heel lang voordat mijn contract kon worden geactiveerd. Er is half september zelf eerst een monteur langs geweest dit alleen maar iets administratiefs hoefde te doen.

Heb nu twee maanden 90euro betaald ipv 50 euro. Na enkele keren gebeld te hebben is me toen beloofd dat alles met terugwerkende kracht verrekend zou worden. Vandaag (29 sept) wederom gebeld. Nu blijkt dat ik dit niet met terugwerkende kracht terugkrijg en dat zelf blijkt dat het contract nu voor 24 maanden geld (dus nog eens extra 12 maanden tegen een hoog tarief).

Ik kan bij de klantenservice niets bereiken (ik heb ze zeker 10 keer gebeld en iedere keer kunnen ze niets doen). Wat moet ik doen? Ik heb bewijs van de mail waar een bestelling/contract van 12 maanden in staat.

Graag hoor ik van jullie.

mvg,

Henk


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @huijgenha en welkom hier op ons forum.

Klinkt inderdaad alsof er van alles niet goed gaat dus ik snap heel goed dat je aan de bel trekt. We zijn inmiddels een paar dagen verder, is er nog iets veranderd? Ik denk en kijk natuurlijk graag met je mee. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken en vanuit daar kijk ik graag verder!

Het is nu inmiddels opgelost, bedankt 

Reputatie 7
Badge +12

Het is nu inmiddels opgelost, bedankt 

Fijn om te lezen @huijgenha en bedankt ook dat je dit hier nog even hebt laten weten!

Reageer