Beantwoord

Na een jaar zijn de kortingen vervallen en betaal ik net zoveel als voorheen

  • 25 July 2023
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Toen ik een jaar geleden verhuisde, adviseerde KPN mij een “husselabonnement “te nemen omdat dat enorm per maand zou schelen. Dat gedaan hebbende klopte dat ook wel. Maar nu sta ik qua factuur weer net zo hoog als een jaar geleden. Alle kortingen vervallen, plus de flinke prijsverhogingen. Ik betaal nu 35% meer dan een jaar terug en ben er dus geen zak mee opgeschoten. Waardeloos advies dus feitelijk.

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 July 2023, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rvdveen ,

Maar toch heb je kennelijk geruime tijd genoten van een korting. Je kunt alleen niet verwachten dat die korting levenslang is, dat zouden alle andere klanten dan ook wel willen. 
 

Er is nu op dit moment wel een andere mogelijkheid om te besparen op je maandelijkse kosten. Je kunt via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract) en dan meteen vragen om een overstap naar KPN TV+. In de meeste situaties ga je dan besparen op je kosten. Check dat even via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: