Beantwoord

Ik krijg facturen na mijn opzegging

  • 24 April 2024
  • 7 reacties
  • 48 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn internet en tv opgezegd voor 27 maart 2024 door mijn verhuizing en evengoed werd er weer een maand in rekening gebracht, terwijl ik allang ben verhuisd.

nog steeds geen creditnota ontvangen en ik lees hier dat mensen soms maanden bezig zijn om incasso’s te stoppen. Ik heb de betaling dan ook vandaag teruggedraaid. KPN heeft voor het thuisabonnement nog 2 of 3 dagen van mij tegoed. Daar moeten ze dan maar een factuur voor sturen en die zal ik dan betalen.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

icon

Beste antwoord door Nick83 24 April 2024, 13:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Heb je ook daadwerkelijk een opzegbevestiging vanuit KPN ontvangen waarin de opzegdatum wordt vermeld? In de opzegbevestiging wordt namelijk ook aangegeven hoe de eindfactuur wordt opgemaakt en wat je wanneer kunt verwachten. 

Reputatie 1

Ik heb een mail gehad dat de opzegging gereed was en de apparatuur goed door Kpn was ontvangen en in orde was.

Op 26 maart had ik geen internet en tv meer. Binnenkort ontvangt u de eindnota werd er geschreven op 27 maart.

Het is nu 24 april en niets gezien, maar er werd wel een nieuwe maand afgeschreven en die heb ik nu teruggedraaid.

Kpn heeft een paar dagen nog tegoed en die factuur mogen ze sturen en zal ik die p.o. betalen.

Dat is een fractie van de bijna 79 euro die ze weer afschrijven.

Reputatie 7
Badge +24

Op 27 maart zal de factuur voor de nieuwe maand waarschijnlijk bij KPN al in het systeem gestaan hebben. Die word dan gewoon geïncasseerd. Die eindnota moet u nog krijgen. Nu u de incasso terug gedraaid heeft gaat alles denk ik veel langer duren. Want KPN zal nu eerst weer een aanmaning sturen denk ik.

Reputatie 1

Ik krijg net een creditnota in mijn kpn van bijna 70 euro.

dan moeten ze maar een aanmaning sturen en zal ik die gelijk betalen. Het duurt allemaal erg lang en KPN moet gewoon wat duidelijker zijn in hun communicatie. 
als ze schrijven binnenkort bedoelen ze ruim een maand later dus of naar aanleiding van mijn post hier staat er dan ineens een creditnota.

Het zal wel goed komen. Ik had op het forum gelezen hoelang mensen aan het wachten waren op hún terugbetaling en KPN bleef maar afschrijven, terwijl het abonnement allang was gestopt 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoe je het ook verwoordt, het komt goed.

Veel succes bij je nieuwe provider! 

Reputatie 1

Ik ben verhuisd naar Rotterdam en op het adres is ook KPN. Ik heb alleen geen zelfstandig abonnement meer. Ik ben altijd tevreden geweest hoor over KPN.

Alleen de afhandeling van mijn thuis abonnement op mijn oude adres was een beetje lastig vind ik persoonlijk.

Reputatie 7
Badge +6

Ja, ik snap je hoor. Persoonlijk vind ik ook dat het veel sneller en compacter afgehandeld kan worden. Uiteindelijk kun je ook dit hoofdstuk afsluiten.

Veel woonplezier op je nieuwe stekkie in Rotterdam 😊

Reageer