Beantwoord

Na verlenging is mijn abonnement opeens een Hussel abonnement geworden?

  • 23 November 2021
  • 8 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd, nu krijg ik mijn eerste factuur en heb ineens een hussel abbo ?

Geen idee hoe dit kan en is te zien bij voorgaande dat ik dat niet had.....goedkoper maar wil straks geen mega rekening

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 November 2021, 08:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

De nieuwe abonnementen (ook bij verlenging) zijn Hussel abbonementen en daar betaald u per product. Waarin bent u bang straks meer te betalen. In uw contract staat welke diensten u afneemt en wat dit kost per maand.

Badge +19

Verlengen is eigenlijk een nieuw abonnement afsluiten. Dat is dus gebeurt.

Reputatie 7
Badge +24

Zoals Joep al zegt: verlengen is gewoon een nieuw abonnement. Het enige wat je behoud is het telefoonnummer. Verder helemaal niks. Het voorgaande abonnement word gewoon afgesloten. Dat is weg. En alles wat je daarbij had, zoals kortingen enzo zijn ook weg.

Badge +19

Nog een kleine toevoeging; verlengen hoeft in principe nooit.  Als je tevreden bent over het abonnement moet je gewoon niets doen. Het vervalt nooit maar wordt maandelijks opzegbaar. Natuurlijk willen providers dat je verlengt maar doorgaans levert het jou weinig op. Als je verlengt dan altijd goed kijken of je er op vooruit gaat. Tip voor de volgende keer:wink:

Verlengen is eigenlijk een nieuw abonnement afsluiten. Dat is dus gebeurt.

 

Ik begreep dat je hussel kreeg als je ook internet had v kpn of xs4all dat heb ik niet

ik ga nu 10 euro minder betalen, mega rekening als blijkt dat het niet goed is gegaan

Reputatie 7
Badge +24

Verlengen is eigenlijk een nieuw abonnement afsluiten. Dat is dus gebeurt.

Ik begreep dat je hussel kreeg als je ook internet had v kpn of xs4all dat heb ik niet

Dan heeft u dat verkeerd begrepen. Alles nieuwe abonnementen zijn Hussel. Dus ook bij verlengen, want verlengen is feitelijk gewoon een nieuw abonnement afsluiten.

Ik denk niet dat het voor u duurder word. Bij de oude abonnementen hadden klanten die ook internet thuis hadden dubbele data. Maar dat had u toch al niet. Bij Hussel bestaat dubbele data niet meer. Voor veel mensen een onaangename verassing. Voor u dus zonder gevolgen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @AsT59,

Zoals je al van de anderen hier hebt gehoord, is het helemaal juist dat je na het verlengen een Hussel abonnement hebt gekregen, zo heten onze nieuwe abonnementen al een paar jaar :slight_smile: Waar de verwarring denk ik is ontstaan, is dat je alleen Hussel voordelen ontvangt als je óók internet voor thuis bij ons af hebt gesloten. Als je 2 of meer abonnementen aan elkaar koppelt, levert dat een aantal kortingen en extra's op. 

Als je op de factuur kijkt, zie je daar bij het Hussel abonnement staan wat je nieuwe maandbedrag is en welke kortingen daar eventueel nog af gaan. Zoals het op de factuur staat klopt het helemaal :blush:

Dank voor alle reacties !Â