Vraag

Netflix afzeggen via KPN lukt niet

  • 10 February 2024
  • 8 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb netflix via jullie afgezegd , dacht ik. Nu betaal ik 2x. 1x via mijn vaste aansluiting en 1x via mijn mobiel. Ik wil dit niet. IK ben al maanden bezig om netflix er af te krijgen. Maar steeds betaal ik het volle pond. Terwijl ik een aanbieding had van € 4.99 per maand betaal ik nog steeds € 15.99. Ik heb al verschillende pogingen gedaan om het voor elkaar te krijgen dat netflix stopt. 

Ik ben zelfs zover gegaan om dan maar  netflix te behouden maar dat de minimum bijdrage van € 7.99. Vriendelijke groet,

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en een online warm welkom @Greta Kramer. Nogal vervelende situatie voor jou. Normaal gezien zijn er 2 manieren om Netflix via/bij KPN op te zeggen:

Netflix stopzetten via MijnKPN

 

  • Log in op je MijnKPN met je KPN ID inloggegevens
  • Kies via Producten je Thuis/Internetabonnement
  • Kies Entertainment aanpassen
  • Je wordt doorgeleid naar de bestelomgeving. Zoek daar Netflix en klik op het potloodje.
  • Er verschijnt een pop-up. Kies daar Geen. Bevestig dit met de blauwe knop Wijzigen.
  • De pop-up sluit weer, volg de aangegeven stappen om de bestelling af te ronden. 
  • Je krijgt binnen enkele minuten een e-mail ter bevestiging.

Staat Netflix niet aan bij jouw Entertainment aaangevinkt? Dan kun je het stopzetten via Netflix.com/youraccount.

Lukt dit niet? Ga dan vanaf jouw thuisverbinding naar netfix.kpn.com en log in met jouw KPN ID account. Na het inloggen zie je daar een telefoonnummer samen met een servicecode van Netflix. Je kunt met deze servicecode (verficiatiecode) bellen naar het telefoonnummer van Netflix om jouw abonnement op te zeggen.




 

Geachte Klantenservice van KPN,

 

Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over het niet correct verwerken van mijn verzoek om het Netflix-abonnement via de KPN-factuur per direct op te zeggen. Vorige maand heb ik hierover uitvoerig telefonisch contact gehad en er werd mij toegezegd dat dit opgelost zou worden. Tot mijn frustratie zie ik deze maand echter opnieuw een afschrijving voor deze service. 

 

Het opzeggen van het abonnement via de website werkt niet, zoals ik tijdens het telefoongesprek ook heb aangegeven. Ik verzoek u dan ook vriendelijk doch dringend om het abonnement per direct stop te zetten en mij hierover een bevestiging te sturen.

 

Daarnaast wil ik graag het te veel betaalde bedrag retour ontvangen, aangezien ik al eerder heb aangegeven het abonnement te willen beëindigen. Vorige maand en zelfs eind vorig jaar ben ik hierover al telefonisch in contact geweest, zonder het gewenste resultaat.

 

Ik verzoek u om deze situatie naar tevredenheid op te lossen, anders zie ik mij genoodzaakt om als jarenlange trouwe klant over te stappen naar een andere aanbieder. Uw spoedige actie en antwoord op deze kwestie worden zeer op prijs gesteld.

 

Helaas is er ook geen e-mail adres te achterhalen op de website van KPN, om dit bericht te richten. 

Met vriendelijke groet,

 

Greta de Vries-Kramer

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Nog aanvulling Jeroen van KPN.

Ik heb geen abonnement van Netflix.

De KPN haalt nog steeds geld van mijn rekening af voor een service die ik niet gebruik. Opzeggen via je eerste suggestie werkt niet op de website. De knop met de optie wordt aangeboden. Daarna blijft het stil. Geen acties worden er aangeboden. 

Dus nogmaals het verzoek: stop deze service per direct!

 

KPN kun je vandaag telefonisch bereiken onder nummer 0800 0402. Op dit forum kunnen geen opzeggingen geregeld worden.

In MijnKPN kan wel veel, heb je daar al eenbs gekeken? @Greta Kramer 

 

Dank voor jullie reacties. 
 

het gaat hierom de incasso die kpn doet voor netflix. Ik heb  geen Netflix account.

 

Telefonisch heb ik al geprobeerd.
Ook geen succes.   
 

 

Dank voor jullie reacties. 
 

het gaat hierom de incasso die kpn doet voor netflix. Ik heb  geen Netflix account.

 

Telefonisch heb ik al geprobeerd.
Ook geen succes.   
 

 

Vul dan in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in @Greta Kramer , dan komt een KPN-moderator er binnenkort op terug.

 

Zie mijn reactie in je andere topic @Greta Kramer 

Zo te lezen hierboven heeft er al een moderator bij monde van @Jeroen van KPN gereageerd.

Die aanwijzigingen hebben geen succes gehad?

 

Hi N.N. 
 

nee die werkwijze heeft tot niks geleid.  
 

 

Reageer