Beantwoord

Niet de optie gehad om te kunnen kiezen voor een welkomstcadeau?

  • 1 February 2023
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Ons nieuwe internet + tv abonnement op 14 november 2022 laten ingaan. Gedurende deze periode was er een actie voor het ontvangen van een TV en/of Sonos Soundbar, te weten;

  • De actie loopt van maandag 7 november 2022 tot en met zondag 4 december 2022.

Wij hebben geen mogelijkheid gehad om het welkomstcadeau te selecteren, noch hebben wij nadien een email gehad met daarin de mogelijkheid om het cadeau te selecteren.

 

Graag hoor ik hoe ik alsnog aanspraak kan maken op dit cadeau (of hoe ik dit überhaupt in een eerder stadium had moeten declareren)

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

Stijn

icon

Beste antwoord door GeSp 2 February 2023, 01:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @WigS 

 

Als je tijdens het bestellen niet voor dat welkomstcadeau kon kiezen dan heb je waarschijnlijk voor 7 november besteld toen deze actie er nog niet was.
Het gaat bij dit soort acties om het bestelmoment, niet om de activatiedatum.

Je kan op een later moment geen aanspraak meer maken op dat welkomstcadeau, de enige optie op zo'n moment is dan om de originele bestelling te annuleren en tijdens de actieperiode opnieuw te bestellen.