Beantwoord

Niet tevreden met abonnementskosten

  • 18 September 2022
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Beste moderators,

 

ik ben al jaren een vaste klant bij jullie.

Ik ben helaas niet tevreden met de abonnementskosten die ik momenteel heb.

ik heb een internetsnelheid van 100 mbit.

ik heb extra zenderpakketen zoals Turkse tv en espn.


helaas betaal ik hier p/m 95,- euro, en dat vind ik een beetje te gortig, vooral rond deze onzekere tijden.

ik heb aan aantrekkelijke aanbieding vanuit ziggo gekregen, maar omdat ik al jaren een vaste klant bij jullie ben wil ik dit eerst met jullie overleggen,

hoop dat jullie een goede oplossing hebben, want zoals ik op jullie website kan zien betalen de nieuwe abonnee’s de eerste 12 maanden de helft van wat ik betaal.

 

met vriendelijke groet,

Tarik Ozdemir

 

 

icon

Beste antwoord door Roos79 18 September 2022, 22:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Tarik1983 Een aanbod doen ze niet op deze wijze.

Je zal zelf contact op moeten nemen met de klanten service.

 

Oké duidelijk.

bedankt voor de informatie!