Beantwoord

Nieuw contract maar verkeerde ingangsdatum?

  • 3 September 2022
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Heb per 1 september mijn sim-only-contract bij kpn verlengd: 3gb. Er staat nu: mb's nog 9 dagen geldig…het is vandaag 3 september

 

icon

Beste antwoord door RBxx 3 September 2022, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @D.B. 

Het was bij KPN lange tijd gebruikelijk dat bij mobiele abonnementen de factuurperiode op de 1e dag van de kalendermaand begon. Sinds enige tijd stapt KPN daar vanaf. De periode kan nu op elke dag in de maand beginnen. 

Nieuwe klanten en klanten die hun abonnement verlengen worden omgezet naar het nieuwe systeem. Vaak heb je daardoor een eerste periode van een klein deel van de maand, waarna op een willekeurig door het KPN systeem gekozen moment de reguliere periode begint.

Bij jou lijkt het erop dat het begin van de factuurperiode naar de 13e dag van de maand is omgezet.

Dank je wel Ruud! Ik wacht de dertiende september af. Dit antwoord stelt me gerust.

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben blij om te lezen dat je vanuit onze community een antwoord gekregen hebt, @D.B.!

Heb je per de 13e ook nieuw bundeltegoed gekregen?

Ja, ik kreeg op de 13e mijn nieuwe bundel. Dank! 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor de bevestiging @D.B. .

Dan is de 13e van de maand dus vanaf nu idd het moment dat je je nieuwe bundeltegoed krijgt.