Beantwoord

Nieuw mobiel abonnement afgesloten, maar factuur klopt niet

  • 3 January 2023
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Op 29-12-22 een nieuw mobiel abonnement afgesloten.S***-***. Op de rekening die ik nu ontvang staat een ander bedrag dan is overeengekomen. Kunt U hiet iets naan veranderen?

Met vriendelijke groet,

Cees Schouten

 

Admin: ordernummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door RBxx 3 January 2023, 10:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Eurocook 

Heb je al op pagina 2 van de factuur gekeken? Daar wordt het bedrag gespecificeerd. De eerste factuur ziet er vaak een beetje anders uit. Hij gaat meestal over een periode die (iets) langer is dan één maand, nl. eerst een korte startperiode gevolgd door de eerste hele maand die je (gedeeltelijk) vooruit betaalt. Ook kunnen er eenmalige kosten zijn zoals de aansluitkosten. Vanaf de 2e factuur zie je de standaard afrekening.

Zie de factuur uitleg op de KPN website, waar ook een voorbeeld eerste factuur staat.

 

Admin edit: