Beantwoord

Nieuwsbrief en ander mails op basis van persoonlijke instellingen gaan naar mijn oude mailadres

  • 20 February 2024
  • 12 reacties
  • 81 keer bekeken

Reputatie 4

Hallo,

 

Ik heb pasgeleden mijn mailadres gewijzigd, dus ook de inlog van MijnKPN website via PC, echter komen alle mails betreffend nieuwsbrieven en bijvoorbeeld viaplay en koppelen met f1 pro op oude en verkeerde email aan.

Hoe is het mogelijk dat mijn KPN mails (facturen, nieuwsbrieven en tip en tricks) verspreid over 3-4 email adressen verstuurd worden en zelfs een deel helemaal nergens aankomt en bij wijziging van emailadres het nooit goed overgezet wordt en het steeds verder verspreid lijkt te worden.

Zou toch graag zien dat ik maar 1 email hoef bij te houden ipv 3-4 want wijziging heeft reden namelijk dat oude vervalt en niet lekker samenwerkt met KPN (outlook naar gmail), lastig als ik email actief moet houden omdat de emails naar verkeerde email gaan.

campagne@kpn.com  stuurt naar oude email

mail@campagnes.kpn.com stuurt ook naar oude email

Hoe regel ik dat die afzenders het juiste email adres hebben?
Ik nam aan email wijzigen, inlog wijzigen naar dat email en alles zou goed moeten gaan, zo was het mij ooit uitgelegd bij problemen ontvangen factuur, bleek outlook probleem te zijn.

Nu is het net of alleen vooraan in het systeem je email wijzigt maar dieper in het systeem niet.
Waardoor emails nog steeds verkeerd gaan en je dus informatie mist.

Heb alles bij MijnKPN gecheckt, alles staat daar op het juiste gmail adres. Ik zie nergens mijn outlook staan dus dat lijkt goed, maar is niet goed want het gaat wel daarheen.

icon

Beste antwoord door N.N. 20 February 2024, 10:49

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Als je in MijnKPN binnen je profiel je account hebt aangepast zou het gewoon voor alle onderdelen binnen KPN moeten werken @Chris en Fem . Als dat (nog) niet zo is even bellen met 0800 0402 en kan KPN kijken of er dieper in de systemen nog een oud adres staat.

 

Reputatie 4

Dat is een advies wat mij vorige keer ook werd gegeven en dat is ook nooit goed opgelost aangezien de klantenservice dames en heren die ik aan de lijn krijg nooit het probleem zien en zeggen als je het hebt aangepast dan klopt het en ik kan gewoon aantonen het klopt niet naar dat wordt genegeerd bij de telefonische klantenservice.
Aangezien dat mailadres al bijna 6 maanden in gebruik is en ik al die tijd de  genoemde mails van die 2 email adressen dus op oude mail adres krijg.

Uw antwoord krijg ik kort gezegd ook van de telefonische klantenservice en daar moet ik het mee doen, dat is einde verhaal in hun ogen.

Heb ook ander probleem nog steeds niet via de telefonische klantenservice kunnen oplossen omdat hun het zeggen niet aan te kunnen passen namelijk sms elke maand op 2 nummers dat bundel opnieuw start, blijft ook komen terwijl die uit zou staan volgens de klantenservice en dan wordt ik min of meer voor leugenaar uitgemaakt.

Net of ze er geen zin in hebben of gewoonweg niet weten hoe of het niet geleerd hebben, want wat ze niet zien kijken ze niet naar en lossen het niet naar tevredenheid op, plus de taalbarriere is punt 2, ik heb elke keer mensen aan de lijn die engels praten of zo gebrekkig nederlands dat je elkaar niet begrijpt en hun er een heel ander probleem van maken.

Vertel mij hoe wil ik dan bellen en het oplossen als bovenstaande elke keer het probleem is of 1 van de 2-3 problemen waardoor het misgaat?
Is frustrerend en klantonvriendelijk.

Reputatie 7
Badge +11

Vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug, misschien is het handig om daar ook het enig juiste mailadres te vermelden, dat KPN kan gebruiken @Chris en Fem 

 

Reputatie 4

Aangepast, al stond al die informatie er al en zou dat zichtbaar moeten zijn voor een moderator, herinnerend van een andere keer dat ik daar gegevens most invullen/achterlaten.

Reputatie 4

Lijkt erop dat iemand er mee bezig is geweest dus op hoop van zegen dat het nu allemaal goed komt met  de mails.

Echter heb ik geen vaste telefoon maar bij de mail die ik zojuist kreeg staat wel een vast nummer vermeld. Dit kan niet en klopt niet.
Het vaste nummer wat ik niet heb maar wel in de mail kreeg even bij de eerder gevraagde informatie vermeld (achteraan).

Bij MijnKPN is dat hele nummer niet te  vinden voor mijzelf.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Chris en Fem en bedankt voor jouw bericht :)

Natuurlijk niet handig dat onze mails nu binnenkomen op je oude mailadres dus goed dat je daar via deze weg melding van maakt. Ik heb het net voor je aangepast en hiermee zou alles goed moeten staan. Mocht je onverhoopt toch weer mails van ons ontvangen op het oude/verkeerde mailadres, zou je dat dan via deze weg willen melden? In ga er trouwens niet vanuit dat dit nodig gaat zijn hoor. Maar dat zou betekenen dat er ergens 'dieper' in de systemen iets niet goed gaat m.b.t. jouw mailadres. 

Reputatie 4

@Jan van KPN  dank U wel, ik zag de mail echter staat er foute info in met betrekking tot vast nummer wat we niet hebben, alleen mobiele nummers (zie mijn bericht geplaatst boven dat van U/net voor Uw bericht er kwam te staan)

Reputatie 7
Badge +12

@Jan van KPN  dank U wel, ik zag de mail echter staat er foute info in met betrekking tot vast nummer wat we niet hebben, alleen mobiele nummers (zie mijn bericht geplaatst boven dat van U/net voor Uw bericht er kwam te staan)

Graag gedaan @Chris en Fem. Wat betreft dat nummer; ik zie het en zodra het kan, pas ik dit voor je aan. Omdat ik net het mailadres al heb aangepast, kan ik dat nu niet meteen wijzigen omdat ik dus net een wijziging heb doorgevoerd, systeemdingen…..

Reputatie 4

@Jan van KPN  dan wacht ik dat rustig af tot het wel kan. Ik vermoed dat als ik geluk heb ik weer een mail krijg erover, met pech niet lol.

Fingers crossed en nogmaals dank.

Reputatie 7
Badge +12

@Jan van KPN  dan wacht ik dat rustig af tot het wel kan. Ik vermoed dat als ik geluk heb ik weer een mail krijg erover, met pech niet lol.

Fingers crossed en nogmaals dank.

Inmiddels heb ik ook het contacttelefoonnummer aangepast en zo zou alles goed moeten staan @Chris en Fem :)

En mocht je dus onverhoopt toch weer de mails op het verkeerde adres ontvangen, laat het mij dan vooral via deze weg weten. Ga er niet vanuit dat dit nodig zal zijn maar voor het geval dat zit ik voor je klaar!

Reputatie 4

@Jan van KPN Super ik kreeg net de mail al binnen en zie dat de informatie nu wel klopt.

Dank je wel hiervoor, mocht het blijken dat ik tussen nu en 1-2 maanden emails op oude email krijg dan laat ik het zeker weten.

Maar de hoop is dat het nu wel in het hele systeem goed staat. 😄

Reputatie 7
Badge +12

@Jan van KPN Super ik kreeg net de mail al binnen en zie dat de informatie nu wel klopt.

Dank je wel hiervoor, mocht het blijken dat ik tussen nu en 1-2 maanden emails op oude email krijg dan laat ik het zeker weten.

Maar de hoop is dat het nu wel in het hele systeem goed staat. 😄

Heel erg graag gedaan @Chris en Fem :)

Reageer