Beantwoord

Ongevraagd aanpassen contract en pakketten weggehaald

  • 9 February 2024
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

We kregen recent een mail van KPN dat helaas enkele pakketten werden stopgezet/korting verviel omdat we een mobielĀ  abonnement zouden hebben opgezegd of geannuleerd. Verbazend daar we helemaal niest hebben gedaan, stopgezet of geannuleerd. Dat is nu al de 2e keer dat we dit sinds augustus 2023 meemaken, In augustus hebben we alles overgezet van Ziggo naar KPN.Ā 

De eerste keer hebben we na bellen (wat altijd een drama is om iemand aan de lijn te krijgen) het voor elkaar gekregen dat de instellingen weer goed werden gezet, maar nu wil men niets herstellen. Dat kan men niet geeft de medewerker aan.Ā 

Dus nu zijn we korting op Netflix kwijt en ook het pluspakket. Alles is contractueel gewoon vastgelegd, maar KPN geeft aan dat wij mogelijk een vinkje verkeerd hebben gezet. Heel vreemd als we alles telefonisch hebben besteld. Volgens mij wordt hier dus gewoon contractbreuk gepleegd.
Ā 

Benieuwd of meerdere mensen dit zo ervaren.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 12 February 2024, 14:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Naleom, welkom op ons forum!
Als je voldoet aan de voorwaarden voor de korting zou hij nog gewoon actief moeten blijven natuurlijk. Ik snap dus niet helemaal waar dit mis gaat. Je hebt nog wel een actief mobiel abonnement op jouw adres? Dit is iets waar je je online voor kunt aanmelden via:Ā Compleet of Combivoordeel voordelen maar mijn telefonische collega's bij 0800-0402 je ook prima mee moeten kunnen helpen.
Meer informatie over deze kortingen kun je vinden op onze kennisbank:

Beste Thomas, inderdaad zijn er voorwaarden. Echter ten tijde van het contract afsluiten hadden we al geen mobiel abonnement van KPN, wat ook bekend was,. Toch hebben ze het aanbod gedaan met combivoordeel willens en wetens. Nu een half jaar later is het ineens wel een probleem.
Lijkt me dat KPN zich gedurende de eerste contractperiode zich aan de afspraken dient te houden, of anders de mogelijkheid bieden de overeenkomst op korte termijn te beƫindigen. Ze verwachten dat ik ook netjes aan mijn betalingsverplichtingen voldoe.

Reputatie 7
Badge +20

Waarom je de korting een half jaar wƩl gehad hebt heb ik niet echt een verklaring voor maar ik heb hier helaas ook geen oplossing voor. Deze voorwaarden staan ook in de bevestiging.

Reageer