Beantwoord

'online aankoop' via KPN pay uitschakelen

  • 2 January 2022
  • 1 reactie
  • 1410 keer bekeken

Hoi, er wordt nu al voor de 2e maand achter elkaar 10 euro extra gerekend voor online aankoop. Ik kan nergens vinden waar dit nu vandaan komt. Zouden jullie voor mij dat ik via factuur kan betalen uitschakelen. Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Bart_ 5 January 2022, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Dag @RSD1988 Heel vervelend. Heb je ook op je factuur gekeken? Daar zou een omschrijving moeten staan, die je in elk geval een idee kan geven. Wellicht heb je je ergens (per ongeluk) op geabonneerd of iets aangeklikt dat niet de bedoeling was? 

Je kunt de online aankopen laten uitschakelen door even contact op te nemen met de klantenservice. Dat doe je telefonisch via 0800-0402 of door het starten van een chat via de website. Daar kan dat direct voor je geregeld worden (en via het forum kunnen we bepaalde privacy checks niet doen). 

 

Admin: Voor meer informatie over KPN Pay kan je terecht in dit topic.