Vraag

Onterecht extra kosten in rekening gebracht en kan niet over op nieuw abonnement

  • 27 February 2024
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo,

 

Omdat direct contact met iemand die de problemen bij KPN kan oplossen niet toegestaan is, moet het dus via een forum waar alle leden kunnen meekijken.

Ik heb mijn situatie al eerder uitgelegd en mij is toen gezegd dat KPN medewerkers privé kunnen reageren om de privacy te waarborgen, maar nu ben ik weer terug gestuurd naar het open forum omdat privéberichten niet gewenst zijn.
De belofte dat mensen hier op het forum de problemen kunnen oplossen moet vooralsnog waargemaakt worden.

 

Al voor erg lange tijd worden er willekeurig extra kosten in rekening gebracht met als excuus dat er te laat is betaald, maar een andere KPN medewerker heeft al bepaald dat dat onterecht is en heeft een keer de kosten weten te crediteren (maar ze merkte op dat KPN dit probleem bij de bron moet oplossen, en in de tussentijd is zij bijna dagelijks aan het werk om die extra kosten bij mensen terug te draaien).
Helaas is dit dus een structureel probleem bij KPN en aangezien ik geen mogelijkheid heb om opnieuw met die persoon in contact te komen, is dit forum de enige manier om dit te adresseren.
 

Een nieuw punt is dat ik met geen mogelijkheid een nieuw abonnement kan afsluiten, als verlenging van mijn huidige (met uiteraard behoud van mijn nummer).
Er wordt op meerdere plaatsen aangegeven dat er gekeken kan worden naar mijn huidige situatie en wat er aan aanbiedingen beschikbaar is, maar ik blijf altijd steken op het ontvangen van een code om verder te gaan (voor een telecommunicatie bedrijf is het vreemd dat KPN geen SMSjes kan sturen).

 

Het komt er bij alle problemen op neer dat contact met KPN onmogelijk gemaakt is voor mij, want elke keer wordt verwezen naar telefonisch contact en dat is om medische redenen uitgesloten.
Mijn vraag is hier niet om een oplossing te vinden waardoor telefonisch contact mogelijk wordt gemaakt, daar is geen oplossing voor.
Wat ik nodig heb is iemand die de melding kan aannemen en de problemen kan oplossen, zonder kastje-muur verwijzingen, of reacties die niets bij te dragen hebben.

Kan dit forum eindelijk de belofte waarmaken? We zullen het zien.
Tot nu toe heeft KPN bewezen geen interesse heeft in tevreden klanten, alleen in hun geld, zonder daar de service tegenover te zetten die te verwachten is met deze bedragen.

 

Groeten,

Gabor


4 reacties

Vul in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in @GHvM , dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 

Ik heb ingevuld wat ik kan.

Ik heb wel een erg hard hoofd in dat er iemand werkelijk op terug komt, want tot nu toe is dat nooit gebeurd.

Er komt binnen enkele dagen een KPN moderator op terug @GHvM . Het forum is geen real-time chatdienst en afhankelijk van de drukte kan het even duren. De reacties binnen dit forum worden op FiFo-basis afgewerkt.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @GHvM,

Ik heb dit even nagekeken. Ik zie dat er herinneringskosten in rekening gebracht zijn omdat een factuur ook na een herinnering niet op tijd is voldaan. Wat klopt hier volgens jou niet? Heb je eventueel een voorbeeld van een factuur die op tijd is betaald maar je toch herinneringskosten hebt gekregen? Zie ik iets over het hoofd? Ik hoor graag van je. 

Reageer