Vraag

Onterecht geld in rekening gebracht voor de Xbox Game pass

  • 23 March 2022
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik ontdekte vandaag, 23 maart dat er kosten voor de Xbox Game pass in rekening worden gebracht.

Vanmorgen telefonisch contact gehad want de functie “xbox game pass uitzetten” functioneert niet.

De medewerkster blijft beweren dat ik hem zelf heb aangezet en dus ook zelf moet uitzetten.

Ik heb hem nooit zelf aangezet en krijg hem dus ook niet uitgezet. Zij komt later terug en zegt dat zij hem met een trucje heeft uitgezet.

Niets is minder waar hij staat nog steeds aan en ik krijg hem niet uit en ook geen contact meer.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik het hetzelfde probleem nooit zelf aangezet maar nu wel een dubbele rekening.

Vanmorgen gebeld en de medewerkster zegt dat kan ik niet uitzetten dat moet u zelf doen maar die optie werkt gewoon niet. 

Morgen maar weer bellen en proberen.

Zo slecht als dit niet wordt opgelost kan dit een reden zijn om van provider te veranderen na bijna 30jaar klant bij KPN

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Dille, goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan me namelijk voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt.

Ik kan niets beloven, maar ik zoek dit graag voor je uit. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt.