Beantwoord

Onterecht hoge factuur voor bellen naar nummers buiten bundel

  • 14 April 2024
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Beste forum of kpn medewerker 

Ik kreeg laatst n nogal hoge factuur..…

Was n nogal onaangename verrassing ( zeker omdat mensen met bijstand dit niet meteen kunnen betalen!)

Toen ik de kpn klantcontact medewerker vroeg hoe dit kwam?

Zei ze; ik zie dat u elke dag naar tzelfde nummer belt en u heeft veel service of 088 nummers gebeld .

Ik heb dit nog nooit meegemkt ?

Heb altijd elke dag naar moeder gebeld en vaak allerlei kantoren van 088 of taxi s 088 en nu moet ik ineens heel veel meer betalen omdat ik buiten de bundels kwam en niet onbeperkt had gekozen. Maar dan nog ik heb dit bel gedrag altijd gehad voor 16 eu in maand ? 

Voor mij n reden om te stoppen met KPN

de factuur is niet transparant staan geen dagen op alleen 3 x servicenummers ? Dus geen duidelijkheid warom die faktuur zo hoog is ?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 18 April 2024, 09:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Op pagina 3 van de factuur staat toch de belhistorie? Daar kunt u toch precies zien wanneer u gebeld heeft? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jessy Jones,

Wat @Nick83 aangeeft klopt; je kunt op de factuur een volledige belspecificatie vinden van elk gesprek met daarbij datum, tijdstip, duur van het gesprek en de kosten.

Uit je bericht maak ik echter op dat je altijd betaald hebt voor een ‘Bel Onbeperkt’ abonnement, en dat dit nu niet meer aanstaat volgens de collega die je gesproken hebt. Is tijdens dit gesprek ook uitgelegd hoe je er voor kunt zorgen dat je die optie wél weer aanzet zodat je voortaan weer zonder verdere bijkomende kosten kunt bellen? Zo nee: dit kan je zelf doen via je MijnKPN account!

Met onbeperkt bellen bel je ook gratis naar 0800, 088, 084 en 087 nummers. Let op: dat geldt niet voor betaalde informatienummers zoals 090x en 18xy. Die extra kosten betaal je zelf.

Beste Maja bedankt dat je de moeite neemt om t uit te legg nu ben ik niet mr boos.

Ik zal voortaan de optie " onbeperkt" nemen 

Mvg

J..ABETE

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn dat het nu duidelijk is @Jessy Jones 🙂

Reageer