Vraag

Onterecht YouTube premium betalen via KPN factuur

  • 11 December 2021
  • 7 reacties
  • 320 keer bekeken

Badge

Betaal jou tube premium maar ben geen lid van. Heb ook beloofde ( geen reclame e zo abla) niets ervan. Wol ik me opnieuw aanmelden. En facturering over kpn. Gaat niet .et mijn account fout (or-dvasa2-02) kpn kan me n u et helpen ik betaal dus elke maand 12€ voor niets. Omdat ik geen klant b en ka  ik me ook niet afmelden. en aanmelden ook niet. Ben ik nu verplicht te betalen, omdat zo 'loser niets van  afweet. Dan moet ik met jou tube contact  maken? Wat voor spin er in colambo, idohol, New York of waar? 

e

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge

Nog eens heb tv en mobiele abo wat me bijna 150€ per maand kost. Daar zit je al bij de duurste aanbieder met een hele slechte, opgeleide medewerkers! Ok ben duitse en vroeg voor vriend die zeker 1/2jaar 12€ voor helemaal überhaupt niets betaalt. Er s t aan bij problemen die niet op te lossen zijn meld j e bij de aanbieder. Elke keer als zich een probleem voordoet moet men geluk hebben, dat er iemand zit met verstand van zaken want 8 van de 10 hebben dat niet. Dus mijn Anbieder wil me niet helpen ja he echt niet dan ga ik kappen met kpn kom dan niet van het directe probleem af maar 't zijn dan de helft van de kosten nu. Dus t komt op elk geval goedkoper weg. Want wonder verwacht ik niet.

Admin: topics samengevoegd

Reputatie 7
Badge +12

Ik mis een vraagteken en daarmee ook de vraag...

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Manuela 63 en welkom op ons forum!

Ik begrijp dat op de factuur voor jouw mobiele diensten ineens youtube premium staat als online aankoop? Wat het is met deze aankopen, via jouw mobiele telefoon is er dan een abonnement genomen hierop. Je kunt dit uitzetten via de play of appstore weer. In de play of appstore kun je al jouw abonnementen checken die je hebt op apps en dus ook voor afmelden. Ga je hier uitkomen om dit verder in orde te maken of heb je mijn hulp nog nodig?

 

Badge

Ik heb abo op premium  genomen waar ik geen gebruik van kan maken. Ik heb loud googleplay en premium geen ano. Kan ook geen ander abonnement over facturering kpn afsluiten! Kan account kpn/ telfort  niet gebruiken. Foutcode(or  etc.)  Dus dat gaat ook niet en ik kan niets uitzetten omdat ik nu niets meer kan aanzetten. Kpn helpt niet en zegt moet ik zelfs oplossen. Nu heb ik altijd wat jet ook is probleem met klantenservice. Heel onbekwame en kortaf. Dus nu zit ik met 12€ maandelijks en heb er r niets aan. Sta met niets achter! Ineens lukt betalen over kpn niet meer en kan ook niet uitzetten. Wil die sorry shit niet langer betalen.

Badge

Weet niemand mij te helpen? Heb andere experiabox in werking. Ligt het daaraan?

Badge

Er is een fout opgetreden ( 5maanden) moet andere keuze betaling gebruiken. Waarom?

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb abo op premium  genomen waar ik geen gebruik van kan maken. Ik heb loud googleplay en premium geen ano. Kan ook geen ander abonnement over facturering kpn afsluiten! Kan account kpn/ telfort  niet gebruiken. Foutcode(or  etc.)  Dus dat gaat ook niet en ik kan niets uitzetten omdat ik nu niets meer kan aanzetten. Kpn helpt niet en zegt moet ik zelfs oplossen. Nu heb ik altijd wat jet ook is probleem met klantenservice. Heel onbekwame en kortaf. Dus nu zit ik met 12€ maandelijks en heb er r niets aan. Sta met niets achter! Ineens lukt betalen over kpn niet meer en kan ook niet uitzetten. Wil die sorry shit niet langer betalen.

Hoi @Manuela 63! Ik begrijp niet helemaal wat nu precies het probleem is. Je zit met een maandelijks abonnement van €12,-? Is dat je mobiel of die youtube premium wat je bedoelt? Als het om youtube premium gaat, die app is is niet van ons. Als je die niet meer wil op jouw telefoon dan kun je dat via de playstore uitzetten dat abonnement daar op.