Mijn abonnement is per 15 maart beëindigd. Alles is terug te vinden in jullie systeem van de keren dat ik contact heb gehad.
Ik heb inmiddels 3 x een onterecht incasso laten terug betalen. Nu is eindelijk de slotnotering gemaakt en staat er 20 juni als datum beëindigen contract. Dat is niet correct.
De aanmaningen blijven komen terwijl ik geld van jullie tegoed heb. Het bedrag in de slotnotering is ook niet correct, want dat zijn 5 dagen te kort (20 juni en 15 maart).
Degene bij jullie die eigenaarschap heeft genomen belt ook niet terug. Staat ook in jullie systeem.
Aal jullie spullen zijn op 15 maart ingeleverd. Staat ook in jullie systeem. Toch wordt ik steeds lastig gevallen per mail dat ik de spullen nog moet terug sturen.
Ik word er nu een beetje moe van.
Graag datum opzegging wijzigen in 15 maart en terugbetalen wat ik tegoed heb.
vr.gr. Ebo
Beste antwoord door Rutger van KPN
Bekijk origineel