Beantwoord

Onterechte afschrijving na opzegging

  • 8 August 2023
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Beste KPN,

Hoe komt het dat ik op 06/06/2023 een bevestiging krijg voor het opzeggen van mijn thuis internet abonnement nog 60.68 €/maand juli van mijn rekening gaat?

Bellen naar de klantenservice is hopeloos.. geen echte juist antwoord geven. In aug kreeg  ik een factuur die alleen maar -5.89 gaat overmaken naar mijn rekening voor het periode van 3 aug tot 5 aug 2023!!!

Op 06 juli kreeg ik geen meer internet van KPN en moest ik de modem van andere aanbieder gebruiken om internet te hebben,

Ik heb bevestiging van andere aanbieder dat ik vanaf 06-07-2023 (officiële ingangsdatum) thuis internet heb, dus ik verwacht dat de hele bedrag 60.86 wordt teruggestort naar mijn rekening niet alleen maar -5.89,

Gr,

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 August 2023, 09:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo @onterecht afschrijving als je tussen 2 factuurperioden opzegt heb je nog even met reeds gemaakte en slotfacturen te maken.

Je zult van KPN een mail hebben gehad per wanneer je abo eindigt.

Vaste kosten betaal je vooraf en variabele kosten achteraf.

Je krijgt dus nog een keer een slotfactuur waarin het eventueel teveel betaalde kosten verrekend worden en teruggestort worden.