Beantwoord

Onterechte incasso's omzetting e-mail only

  • 20 September 2022
  • 13 reacties
  • 138 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Op 1 augustus veranderde mijn abonnement van E-mail Only naar 'Televisie Internet Vast bellen'.

Ondanks dat werd er in augustus toch nog apart € 7, 50 in rekening gebracht voor E-mail Only. Hierop heb ik telefonisch contact gehad met de administratie. De mevrouw aan de lijn kon zien dat er iest niet goed was gegaan en zette E-mail Only meteen stop; ze verzekerde mij dat de onterecht geïnde € 7,50 zou worden gerestitueerd.

Wat scherts mijn verbazing: die € 7, 50 moet ik nog steeds terug krijgen maar vandaag werd er opnieuw € 7,50 in rekening gebracht. Kennelijk moet alles tegenwoordig via de KPN App, maar daar word je helemaal het bos in gestuurd.

Het E-mail Only abonnement moet worden gestopt!! En die € 15,00 wil ik z.s.m. terug op mijn rekening! 😤

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 25 September 2022, 20:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Adjudant! Jammer om te lezen dat het E-mail Only abonnement niet één op één is omgezet naar een Internet en TV abonnement.

Aan het E-mail Only abonnement zal een e-mailadres gekoppeld zijn: ik neem aan dat deze ook overgezet moeten worden naar het Internet en TV abonnement?
Ik ontvang graag via het forum profiel nog de volgende gegevens:

  • het klantnummer van het Internet en TV abonnement 
  • de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
  • het e-mailadres en eventuele aliassen die behouden moeten blijven (en overgezet moeten worden naar het klantnummer van het Internet en TV abonnement.

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kan extra informatie genoteerd worden. Als ik hier in het een topic kan krijgen als de benodigde gegevens ingevuld zijn, dan kan ik ermee aan de slag!

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Adjudant,

de gegevens mag je in je profiel zetten https://forum.kpn.com/settings/profile. en uit de post hierboven verwijderen

Nu is het zichtbaar voor iedereen, en  in je profiel alleen voor jou en de moderators. 

 

Reputatie 3
Badge +3

Goedenavond @Adjudant! Jammer om te lezen dat het E-mail Only abonnement niet één op één is omgezet naar een Internet en TV abonnement.

Aan het E-mail Only abonnement zal een e-mailadres gekoppeld zijn: ik neem aan dat deze ook overgezet moeten worden naar het Internet en TV abonnement?
Ik ontvang graag via het forum profiel nog de volgende gegevens:

  • het klantnummer van het Internet en TV abonnement 
  • de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
  • het e-mailadres en eventuele aliassen die behouden moeten blijven (en overgezet moeten worden naar het klantnummer van het Internet en TV abonnement.

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kan extra informatie genoteerd worden. Als ik hier in het een topic kan krijgen als de benodigde gegevens ingevuld zijn, dan kan ik ermee aan de slag!

Ik heb de gevraagde gegevens in mijn profiel opgenomen/gewijzigd.

Reputatie 3
Badge +3

@Shyrin_

Ik heb de gevraagde gegevens in mijn profiel gezet en bij 'Notities' aangegeven welke emailadressen moeten worden overgenomen.

Reputatie 7
Badge +16

Hartelijk dank!

Ik heb de mailboxen van het E-mail Only abonnement over laten zetten naar het Internet en TV abonnement. Zodra dit verwerkt is, volgt er een bevestiging/ terugkoppeling. Ik wacht even totdat dit verwerkt is, daarna zal ik de abonnementskosten van het E-mail Only abonnement crediteren.

Reputatie 3
Badge +3

Dank! Ben wel benieuwd of het goed komt. Het telefoongesprek met één van je collega’s in september bracht in ieder geval geen oplossing. 🙄

Reputatie 7
Badge +16

Het komt goed, linksom of rechtsom 😉. Ik check volgende week of de overzetting gelukt is!

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie dat de overzetting nog niet gerealiseerd is, ik ga hier achteraan.

Reputatie 3
Badge +3

@Shyrin_  Wat is de voortgang in dit issue?

Reputatie 7
Badge +16

Nog niet geregeld en het heeft nog steeds mijn aandacht!

Reputatie 7
Badge +17

Shyrin is aan het genieten van haar vakantie, dus even een berichtje van mij. 

Het is inmiddels geregeld. De mailboxen zijn verhuisd en Email Only is per direct beëindigd.

Reputatie 3
Badge +3

@Denise_ Da's mooi! Heb er inmiddels ook een e-mail over binnen gekregen. Blijft nog staan dat er in augustus én september toch nog € 7,50 abonnementsgeld is geïncasseerd. Die zie ik toch wel graag terug op mijn bankrekening.

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat de mailboxen eindelijk overgezet zijn! Ik heb een creditbedrag van €15,- verwerkt: dit bedrag zal automatisch verrekend worden met een volgende factuur.

Het heeft langer geduurd dan gewenst en de bedoeling is: excuses hiervoor en hartelijk dank voor het geduld, @Adjudant!