Hi!
Graag dien ik een klacht in over facturatie voor internet verbruik in het buitenland. Ik heb eerst gebeld maar na aanleiding van mijn gesprek met een KPN medewerker werdt vermeld dat ik beter in het forum een klacht in kon dienen. In Feb 2024 zat ik in het buitenland. Toen ik lande kreeg ik een bericht waarin vermeld werdt dat bellen en internet verbruik extra zou kosten. Toen ik mijn internet wilde gebruiken werkte dat niet. Ik heb geprobeert google maps te gebruiken. whatsapp berichten en emails kwamen ook niet binnen, alleen wanneer ik wifi gerbuikte kreeg ik internet. Daardoor dacht ik dat ik geen KPN internet zou gebruiken tenzij ik dat specifiek aan zou zetten. Nu heb ik een factur ontvangen voor verbruik van 26MB...maar waarvoor? Het internet werkte niet wanneer ik geen wifi had. Als internet wordt aangeboden in het buitenland en ervoor gerekend wordt moet het wel werken wanneer de wifi niet aan staat. Graag dat het bedrag verkend wordt !
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel