Beantwoord

Onterechte kosten voor Xbox game Pass in rekening gebracht

  • 21 December 2021
  • 5 reacties
  • 125 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Er zijn onterechte kosten in rekening gebracht voor Xbox game pass. Hierover gebeld met service desk maar daar wordt je zo onbeschoft en niet ik herhaal niet behulpzaam geholpen te gek voor woorden. Alleen daarvoor zou je al overstappen naar de concurrent.

 

via klantenservice wordt er gezegd dat iemand heeft gebeld om het aan te zetten, kan mij niet verteld worden wie dat is geweest of met welk nummer er gebeld is. Ik heb geen Xbox dus ik was het niet. Xbox kosten kan worden uitgezet maar er kan niet de onterechte kosten worden terug gestort……. Dat zal lekker worden. 
 

service medewerker kon mij niet verder helpen omdat het Corona is, uhhhh ja maar waarom kun je mij niet verder helpen KPN? Als ik dan de naam vraag met wie ik heb gesproken krijg ik te horen dat ze dat in begin van gesprek heeft gezegd en ze niet gaat herhalen……. Wat de f..k is dit de vriendelijke klantenservice van KPN. 
 

wie kan mij helpen binnen KPN ? 
 

afzender zeer trouwe klant.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 22 December 2021, 21:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Bbo en welkom op het KPN Forum. 

Jammer om te lezen dat je naar eigen zeggen niet behulpzaam geholpen bent :frowning2: Ik ga mijn best doen om je verder te helpen.

Wat goed is om te weten, is dat je voor de Xbox Game Pass Ultimate je niet per se een Xbox hoeft te hebben: je krijgt toegang tot meer dan 100 spellen die je kunt spelen op een Android of iOS telefoon en tablet, Windows 10-pc en Xbox-console. Je kunt er meer over lezen in het topic Introductie Xbox Game Pass Ultimate.

Ik wil je vragen om jouw klantgegevens te noteren in jouw Forum profiel: graag je volledige naam, postcode en huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. 
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Op basis van je klantgegevens kijk ik graag met je mee. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Beste Shyrin

Dank voor je bericht, inmiddels ben ik naar de KPN winkel geweest waarbij ze naar het probleem hebben geluisterd en daar op de juiste klantgerichte wijze een oplossing hebben geboden.

Wat  mij betreft is dit na tevredenheid opgelost, jammer dat het niet via de servicedesk opgelost kon worden, maar wellicht mooi cursus materiaal voor desbetreffende service medewerker voor een herhaal training.

Reputatie 7
Badge +16

Goed en fijn om te lezen dat het via één van mijn collega's van de KPN winkel opgelost is! Zeker jammer, want dat had inderdaad ook via de klantenservice gekund. Wil jij jouw klantnummer en/of postcode en huisnummer nog noteren in jouw Forum profiel? (gegevens die je daar invult, zijn alleen zichtbaar voor de KPN moderators). Op basis van je klantgegevens is het een mooi en concreet voorbeeld om hier intern extra aandacht aan te besteden! 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Xbox Game Pass Ultimate wordt in rekening gebracht, hierover voor 40 minuten met klantenservice gebeld 3 weken geleden. Ik zou een credit krijgen maar tot nu toe niets.